overdag over naar kv, maar hij spuugt alles eruit

typ met 1 hand dus kan foutje tussen komen



we hebben een probleem hier…

ik wil langzaam aan toch beginnen om overdag de BV af te bouwen en proberen ochtensd en avond dan nog wel zelf te voeden. Dit omdat ik momenteel door de aanhoudende spruw geen voorraad ksan opbouwen en ik over 3 weken weer aan het werk moet. Daarnaast zit er nog altijd totaal geen ritme in zijn drinkpatrroon.

Dit wil en kan ik mijn vader em het kdv niet aandoen. mijn paps moet iop 2 kindjes letten en kan dan niet van hem verwachten dat hij steeds maar op verzoek gaat voeden. ik wil dus proberen met kv overdag een ritme erin te krijgen.

maar goed, nu komt het probleem



ik heb Xander vorige week een keer een voeding friso gegeven. om zo 1 voeding al om te zetten,maar niet lang daarna kwam alles eruit en dit bleef gebeuren, ook als hij bij mij gedroken had. ik dacht dus dat hij ziek was. Dus even niet meer kv gegeven. Tot vanmiddag. hij dronk maar 20cc ervan en weigerde verder, dus gaf ik hem weer BV. En weer gebeurde hetzelfde. ongeveer een half uur daarna, Met golven kwam het eruit, echt gelige spuug. En weer ook later nog als hij BV kreeg. 3 keer moeten verkleden hij en ik.

Dit kan geen toeva;l zijn.

Hij kan dus niet tegen friso of poedermelk in zijn geheel.

Moet ik denken aan koemelk allergie? ik drink wel gewoon zuivel dus hij krijgt het wel binnen via mij.

ander merk proberen?



hij is daarna echt uren missel;ijk ofzo want hij drinkt dan een hele tijd slecht aan mijn borst

ik weet niet zo goed wat ik nu moet…



oja hij heeft speen 1 van avent en normaal met bv spuugt hij nooit dus denk niet dat het dan reflux is

Hmm wat raar… Ik zou het eens bij het cb of de huisarts navragen… Vooral omdat het een half uur na de voeding is en je zegt dat het gelig is…Meestal als ze spugen komt gewoon de melk er weer uit in dezelfde kleur en is dit vrij snel na de voeding.



Je kunt nog een andere speen proberen. Bij Finn en Mees ging speen 1 van Avent veel te snel. Hoelang doet ie trouwens over zijn fles?

Borstvoedings kindjes zuigen veel harder dus het kan toch zijn dat het te snel gaat, bij F&M was dit ook het geval en voor hen heb ik toen een tijdje die dentalspenen gebruikt. Daar moeten ze harder aan zuigen willen ze er iets uit krijgen. Maarja, ik weet dus niet of het daar aan ligt in jouw geval…

hij heeft in het geval van gisteren maar 20cc gedronken van de melk, dus echt aan de snelheid kan het niet liggen denk ik.

Ik heb gebeld naar het CB en word als het goed is vandaag terug gebeld

&^%&%$$%&^breng ik net Merijn naar bed, word ik terug gebeld met de melding dat ze tot 12.30 nog te bereiken is… Is het 12.45 als ik dat berichtje dus zie op mijn mobiel…

dus nu moet ik weer tot maandag wachten… :twisted: