Ik ga hoogstwaarschijnlijk per 1 april weer werken en nou wil ik eigenlijk niet kolven.
Het gaat maar om 1 voeding en ik heb zo’n moeite de laatste tijd om al 1 voeding voor 1 van de mannen te kolven laat staan voor elk 1.
Dus nu had ik het volgende schema bedacht, eigenlijk vervang ik alleen de 12 uur bv door kv, maar zou dat goed gaan? Heeft iemand dit ervaren?
6.00 bv
7.30/8.00 borst (op vrije dagen is deze voeding vaak wat later)
10.00 fruit + sap
12.00 kv
14.00 liga + sap
15.30/16.00 bv
18.00 warme prak
19.00 bv
22.00 bv
Nica dronkt op deze leeftijd nog maar 4 keer en elke voeding maar 1 borst, zij heeft het ook volgehouden tot ze 15 maanden was dus in die zin lijkt me toch dat het niet zo snel terug loopt? :think:
Alvast bedankt voor het meedenken!
Groetjes Gemma
ik heb dat met 7/8mnd ook gedaan.
De dagen dat ik wel thuis was gaf ik wel gewoon bv om het op pijl te houden. Op wat lekkende boobies aan het eind van mn dienst na, ging dat prima
Ik geef nu om en om BV en KV (ze zal denk ik meestal vijf voedingen krijgen, dus 3 BV en 2 KV). Ik ben ermee begonnen omdat ze waarschijnlijk toch niet genoeg kreeg. Het is net een paar dagen, maar zo krijgt ze duidelijk weer genoeg en ik heb ook wat stuwing kort voor de voedingen aan.
ik heb er dus goede hoop op dat dit voorlopig lukt. En ben ook heel blij dat ik nog niet volledig afscheid van de BV hoef te geven.
Een van mijn mede-maandmama’s doet ook al een poosje zoiets, bij haar gaat t tot nu toe goed.
Ik geef nog steeds bv, maar ben niet zo’n fan van kolven :oops: . Heb een fijn kolfapparaat, daar ligt het niet aan, maar ik deed het alleen omdat het moet. Ik doe het wel als ik voel dat het nodig is, maar merk dat het steeds minder hoeft als ik werk. Nu heb ik ook een baan waarbij het heel wisselend druk is. Soms is het zo druk geweest dat ik er pas om 18.00 uur achter kom dat ik niet heb kunnen kolven. Qua productie heb ik geen problemen gehad, hooguit de dag erna keer extra aanleggen. Als ik thuiskom na het werken zonder te kolven sta ik wel op knappen hoor. Echt gespannen en zeer pijnlijke borsten, maar gelukkig heb ik dan een hongerig mannetje die me daarvan verlost :inlove: .
@Mell wrote:
ik heb dat met 7/8mnd ook gedaan.
De dagen dat ik wel thuis was gaf ik wel gewoon bv om het op pijl te houden. Op wat lekkende boobies aan het eind van mn dienst na, ging dat prima
Hier ook…had echt de balen van het kolven…en het ging helemaal goed! Jij hebt natuurlijk voor 2…en daar weet ik natuurlijk niks van
Volgens mij kan je dit gewoon gaan proberen…succes! En sterkte met het weer gaan werken!