overbezorgd of bellen?

wat vinden jullie.

Tl is vanaf gisteren ziek. Gisteren hele dag niets kunnen drinken, alles kwam er meteen weer uit.

Vanmorgen heeft ze totaal 360cc gedronken, daarna kwam er weer veel uit.

Ze had vanacht een plasluier van 141 gram, zonet 1 van 45 gram. Dus totaal heeft ze maar 186 geplast.

Was vanmorgen bij assistent ha voor halen b12 prik en ze zei dat ze gewoon moet uitzieken en als ze drinkt en weer gaat spugen ze altijd wel wat binnenhouden (dat wordt dan opgenomen ofzo)

Verder slaapt ze de hele dag, gisteren was ze tussendoor wakker nu absoluut niet …

Ergens wil ik bellen, maar wil neit overbezorgd overkomen…

gewoon bellen! beter een eker te vaak gebeld, dan niet en te laat!

(Bel de laatste tijd ook regelmatig… jammer, het is hun beroep… gelukkig bleek er na lang aandringen en aanhouden altijd wel iets aan de hand te zijn.)

hele kleine beetjes tegelijk geven. Ik was een keer met ors begonnen, theelepeltje voor theelepeltje, Na 5 min weer een theelepeltje, een uur lang, toen een eetlepel. Was wel intensief maar het hielp haar er wel bovenop,

beterschap

vergeet te zeggen dat die periode 4 dagen eheft geduurd. De derde dag was eigelijk aan mij de vraag: opnemen of thuis nog een nacht proberen. Aangezien er ook niks uitkwam, heb het eerst zelf geprobeerd, en dat gign dus goed. In het ziekenhuis is het vaak dat ze aan de sonde gaan.

Heb je ors in huis?

nee geen ors in huis maar volgens de etos waar ik was vanmorgen maakt dat niet uit omdat ze geen diarree heeft, ze spuugt het eerder uit dus dan heeft ors geen zin (wordt in darmen opgenomen ofzo?)

ORS is niets anders dan water met veel zout en veel suiker. Dus gewoon met drinkbouillon en extra zoete ranja kom je ook een heel eind. Inderdaad kleine beetje tegelijk geven.

Zolang ze verder niet versuft is, zou ik me niet direct zorgen maken. Maar als je je wel zorgen maakt, zou je natuurlijk even kunnen bellen - niet om meteen een afspraak te maken, maar ook gewoon om de situatie uit te leggen en misschien wat tips te krijgen waar je op moet letten of wanneer je wel actie moet ondernemen.

hebben domperidon zetpillen gekregen van de ha. Ze is (nog niet) uitgedroogd maar moet wel snel gaan drinken en het binnen houden. Hersenvlies ontsteking is op gecheckt, is het niet!! Oren en keel zijn goed. Mocht ze morgen nog spugen dan terug komen.

Hier vorig jaar tegen het spugen op advies van de huis arts kindigest van vsm gehaald, is tegen misselijkheid en verstoorde spijsvertering, en hielp hier heel goed tegen het spugen.

Jana krijgt ze als ze spuugt en gelijk erna begint t al te werken…

Beterschap voor je meisje :hug:

tl heeft sinds gisteravond niet meer gespuugd, nog wel erg moe en hangerig en koorts