over zijn p....

hoi dames

ik schaam me beetje voor om een vraagje…

ik weet niet of het waar is.

de mannen moesten zijn penis wassen met zeep is niet goed voor de vruchtbaar/sperma is? het is waar of niet?

Ik denk dat het wassen van zijn piemel wel goed is voor de ‘vruchtbaarheid’ omdat je dan als vrouw sex wilt hebben :angel: :mrgreen: niemand wilt een vieze kaasrand… :sick: Maar wat betreft spermacellen, genoeg viespeuken die kindjes verwekken dus nee, daar heeft het denk ik niks mee te maken hoor…

Dat heeft volgens mij niets met de kwaliteit van het sperma te maken hoor, bij vrouwen heeft het wassen met zeep wel invloed op de zuurgraad van de vagina (kans op vaginale infecties daardoor) maar bij mannen mag gewoon met zeep gewassen worden. Het sperma zit “veilig” opgeborgen in het lichaam hoor!

dank jullie voor snelle reactie

ja jullie hebben wel gelijk…

ik wist dat eigenlijk niet zo goed maar ja :oops: :oops: :oops:

toch bedankt hoor…

mijn vriend wast ook vaak met zijn penis met zeep vandaar vraag me af of goed is voor vruchtbaar… ik was gewoon beetje bang voor dat geen vruchtbaar… bij de vrouwen wel irritant met zeep wel raar he maar goed

:lol: :lol: :lol: …waar je al niet aan denkt he, als je bezig bent met zwanger worden.

@faizaa wrote:

Ik denk dat het wassen van zijn piemel wel goed is voor de ‘vruchtbaarheid’ omdat je dan als vrouw sex wilt hebben :angel: :mrgreen: niemand wilt een vieze kaasrand… :sick: Maar wat betreft spermacellen, genoeg viespeuken die kindjes verwekken dus nee, daar heeft het denk ik niks mee te maken hoor…

fai…

jij begint weer over een kaasrand :sick: