Over tijd, maar geen positieve test?

Wie heeft er ervaring met negatieve testen, maar wel over tijd zijn…

Mijn cyclus is vrij onregelmatig (zie banner). Sinds de cyclus van 30 dagen is mijn leven minder stressvol, dus de enorme uitschieters tel ik niet mee.

(alleen 2008 is vanaf 35)

Even voor de zekerheid, we zijn sind juli dit jaar ook gericht aan het klussen.

Ik zit vandaag op dag 37 en heb inmiddels 3 keer negatief getest… Ik hoor via via dat het wel vaker voor komt dat je wel zwanger kan zijn, maar dat de positieve uitslag van de test nog even op zich laat wachten.

Ik gebruik extra gevoelige testen van sensitest.

Liefs Roma

Dat heb ik ook gehad en het blijkt gewoon dat je ook nu er gewoon een uitschieter tussen hebt kunnen zitten. Zelfs meiden met een regelmatige cyclus kan dat overkomen; ik heb zelfs een hele cyclus overgeslagen.

Mij werd het advies gegeven pas te testen als je overtijd bent volgens je langste cyclus. Als ik jou was zou ik het nog een paar dagen afwachten en dan weer eens testen. Als je het echt niet vertrouwd zou je ook naar de huisarts kunnen gaan.

En met een sensitest pak je wel sneller hcg op, maar dat hoeft nog geen zwangerschap in te houden; pas van 50 hcg is er sprake van een zwangerschap; daaronder kan het zijn dat het niet levensvatbaar is, boven de 50 zit je gewoon saver.

Succes!!

Begrijp ik het nu goed uit je banner ,dat je 6/10 toch weer je menstruatie hebt gehad?

Hier in het verleden ook weleens een uitschieter gehad, terwijl ik nog helemaal niet bezig was om zwanger te raken.