over op kv

heb mn man net gebeld.



hij gaat een pak poedermelk kopen.



ik wordt helemaal gek ervan op het moment



ik ben helemaal op en Juul is zo onrustig de laatste dagen.



overdag wil ze haast niet drinken, heb geen tsr, dus ze wordt helemaal gefrustreerd.

waarna ze snachts om de 2 uur komt. het is gewoon niet meer te doen zo.



een nadeel ze wil geen fles, dus hoe we het naar binnen gaan krijgen :think: :think: misschien uit een gewone beker

Gewoon even een knuffel voor je, k*tmoment altijd :hug: hoop dat het met kv of bv snel beter gaat :pray:

knufff… hier zijn wij ook over naar fv… ik trek het zelf niet meer. al doet bram het hartstikke goed hoor… maar de onzekerheid die ik heb en de energie die ik nu helemaal niet meer heb zijn we nu aan het afbouwen…



ik hoop dat het gaat lukken met de fles

nou mijn man is nogal eigenwijs (en hij steunt me voor de volle 100% in de bv) en hij heeft geen kv gehaald, hij zegt, we wachten nog 4 dgn gaat het dan niet beter dan halen we kv.

Mag ik bij deze zeggen dat ik van eigenwijze mannen hou :wink: Hoe vaak ik niet bij de jongste tegen mijn vriend riep: “zo en nu is’t klaar met dat gelurk aan mijn t**ten!” En telkens was hij weer degene die mij aanspoorde om het nog een dagje of twee aan te kijken :shifty: Uiteindelijk 18md bv gegeven :lol: en pas gestopt omdat het gewoon zeer deed tijdens deze zwangerschap :wink:



Overigens gaf ik na 6md ook wel eens kv als dat beter uitkwam(beide heren vonden bv uit fles namelijk niet lekker :roll: , dus ik kolfde eigenlijk voor de gootsteen :twisted: )

ja ik wou dat mn meisje iets uit de fles wou, dan had ik meer vrijheid, maar dat wil ze niet

@knollie1 wrote:

ja ik wou dat mn meisje iets uit de fles wou, dan had ik meer vrijheid, maar dat wil ze niet


Dat zeg ik: ik ben er niet trots op, maar kv en bv met rijstepap (smaakje vanille) ging er wél in :roll: , al geprobeerd?

@eisblume wrote:

@knollie1 wrote:
ja ik wou dat mn meisje iets uit de fles wou, dan had ik meer vrijheid, maar dat wil ze niet


Dat zeg ik: ik ben er niet trots op, maar kv en bv met rijstepap (smaakje vanille) ging er wél in :roll: , al geprobeerd?






:thumbup: precies, en dat in een bekertje aanbieden (door de rijstebloem wordt 't wat dikker dus kunnen ze het makkelijker naar binnen slurpen. door omstandigheden dronk onze jongste ook iedere avond zo een beker rijstebloempap; en heeft ie 19mnd BV gehad!)

ja hebben we geprobeerd maar wil ze ook niet

en uit een geowne beker wordt het een grote smeerboel

Eigenwijze tante dus :think: (nou gelukkig weet je van wie ze’t heeft :wink: )



Andere fles(ik zweer bij Tommee Tippee), tuitbeker, als jij er niet bent, etc., heb je zeker al geprobeerd? :think:

jep allemaal geprobeerd, we kunnen een flessen winkel beginnen



toevallig net nog een tuit geprobeerd met pyjama papje, maar geen succes, ze kauwt erop

Dat van die flessenwinkel herken ik helaas :snooty: , voor nummer drie alleen nog maar Tommee Tippee’s gehaald dus ik mag hopen dat die in de smaak vallen :eh:



Tuitbekers snapten die van mij allebei overigens niet, hebben ze ook nooit echt uitgedronken, wel die rietjesbekers van Nuby (gewoon testen door een beker met een rietje aan te geven :wink: )



Ik geef je gewoon nog maar een dikke knuffel en duim voor je dat je iets kunt vinden waardoor je wat meer vrijheid krijgt :hug: , ik weet hoe slopend het is, helemaal als je ook nog oudere kindjes rond hebt lopen :shifty: