Over 20 minuten...

Wordt ik de trotse eigenaresse van een Renault Clio!! :dance: Ik ben er zo superblij mee!! :mrgreen: (Het is een 5-deurs geworden trouwens, voor degenen die mijn 3- of 5-deurs topic gevolgd hebben. :wink: )



Kan niet uitleggen waarom, want ik heb net een Audi A4 ingeruild, maar een Clio past gewoon meer bij mij denk ik. Het wordt echt ‘mijn’ autootje voor in de wijk (ben wijkverpleegkundige) en boodschapjes.



Vanavond ga ik besteden aan de grote schoonmaak en inrichten van mijn Cliootje.



Zijn jullie ook zo blij met je wagentje en is het ook helemaal je eigen dingetje?

Ja, en quess what… :smiley: Het is ook een Clio! Wel een van 9 jaartjes oud (wel het ‘nieuwe’ model, dat wel) maar rijdt nog als een zonnetje en brengt me overal comfortabel waar ik wezen moet :thumbup: . Ook 5deurs, heerlijk makkelijk!

Geniet maar lekker van je nieuwe tuftuf :smiley:

Het nieuwe model is alweer het oude model Judith :wink:



Maar hier ook het ’ oude’ model hoor, die ik overigens zelf

moooier en stoerder vind dat de hele nieuwe Clio.



Die van mij is 5 jaar oud en nog super. Tis een 1.6 16v heerlijke

karretje !!! :dance:

(3 deurs das dan wel lastig nu met 2 kindjes maar ach…het went)

Ik heb ooit ook clio gereden, heerlijk wagentje… (net als de twingo trouwens)

Veel plezier ermee, en doe voorzichtig :smiley:

Leuk voor je !

Wel een ommezwaai trouwens, van een Duitse wagen naar een Franse !

altijd leuk een nieuwe auto :mrgreen: wij hebben een gezamelijke maar ik rijd er het meeste in(werk boodschappen enz) me vriend heeft een werkbus van de zaak dus idiaal :thumbup:

@Karin2 wrote:

Wel een ommezwaai trouwens, van een Duitse wagen naar een Franse !


Ah, maar mijn allereerste autootje dik 10 jaar geleden was een…



Renault 5! En daar was ik toen ook zo super wijs mee, dat was ook echt mijn vriendje. :inlove:



Deze Clio is 8 jaar oud en dus denk ik ook het oude nieuwe model. :wink: Ik ga nu weer verder met soppen, morgen gaan we lekker een stukkie karren.



Het valt toch niet op dat ik zo blij ben als een klein kind? :oops: :mrgreen:

Oooh me looooove Clio!

Ik heb ook een Clio! Ben helemaal flieft op mijn waggie! Ik had hiervoor ook een Clio maar die is in elkaar gereden :frowning: Heb zo hard staan huilen toen het gebeurde!





Daarna even een Micra gehad via mama maar dat was hem toch niet hoor. Dus weer snel op zoek naar een nieuwe Clio en nou heb ik een hele stoere! Met meegekleurde bumper enzo, echt stoer dingetje!







Wel een driedeurs maar vind ik niet zo erg!

Electrische ramen, stuurbekrachtiging enzo… Helemaal leuk! Ben nog aan het kijken of ik carosseriekleurige spiegels kan vinden en wil een andere uitlaat en misschien geblindeerde ramen haha… Hoolibak!



Veel plezier met je wagentje!

@Paschal75 wrote:

Het nieuwe model is alweer het oude model Judith :wink:




Ja, vandaar ook die ' ' bij nieuwe model hihi, maar goed, je begreep me igg :wink: Wij Clio-rijders snappen elkaar wel :lol: