Help.
Ik heb gisteren vier keer met mr Muscle in de oven gezeten :sick: en nog is ie niet schoon genoeg naar mijn zin.
Wat is nu echt een heel erg goede tip?
Het gaat dus om het deurtje, als je die open doet zitten er aan de binnenkant op de ruit wat bakplekken. Die moeten weg.
Ik lees mee
Ik ben trouwnes gek op cif met bleek en dat dan met zo’n brillo sponsje, dat haalt het meeste wel weg, maar als je net als ik de zaak te lang laat zitten dan wordt het nooit meer helemaal schoon.
Warm laten worden, niet heet, daarna met een sopje afnemen. Ik gebruik dan zo’n verf af krab mesje ( soort scheermesje maar dan om randjes verf van ramen af te halen :lol: ) om de resten er af te krabben. Wel voorzichtig zodat je het raampje niet beschadigd.
een schoonmaakmiddel met citroen er in… wij gebruiken cif citroen
ontvetter of azijn misschien?
Euhm kom ik weer…oven verwarmen tot een graad of 50-60 en dan Dasty erop spuiten. Even laten intrekken en hoppa afboenen met een niet krassende schuurspons (grijze bv van de Wibra
).
Ik had het al 2 jaar niet gedaan :silenced: 8) En heb het toevallig afgelopen weekend helemaal schoon gekregen met een brillo sponsje (waar al sop in zit). Gewoon hard schrobben met water, en net zolang doorgaan tot het schoon is
Dasty :thumbup:
kommetje water met stuk citroen even in die vervarmende oven zetten.
Sowieso als het warm is gaat het een stuk makkelijker en citroen heeft een vetloslatende werking.
Mijn oma deed het altijd op die manier, dus echt oma’s tip .
Ik lees ook mee.
Erg zuinig op mijn oven, maar de oven in ons nieuwe huis was van binnen echt zwartgeblakerd zag ik. :sick:
Zelfs het bakpapier lag er nog in… :?
Dus daar mag ik binnenkort ook fijn aan de schrob. Jippieajee…:thumbdown:
Ik kreeg mijn combi ook niet meer schoon van binnen zelfs niet met dasty.
Maar ik heb nu magnetron reiniger (ook geschikt voor combi) in combinatie met een wondersponsje gebruikt en het is echt helemaal schoon.
Echt super spul van hg.