outlook vraagje....

Hoihoi,

Ik heb net een groepje contactpersonen gemaakt maar nu weet ik niet hoe ik dat groepje kan vinden als ik een email wil verzenden…

(dan denk ik weleens, was ik maar wat jonger dan had je dit op school gehad)…

gr patricia

De naam vd groep staat vetgedrukt in je adresboek.

nou dan heb ik toch iets fouts gedaan want hij staat er niet tussen…

Hoe maak je dan contactpersonen aan?

gr patricia

personen of groepen? En welke versie outlook?

een groep, sorry :oops: …

De personen staan al wel in mijn adressenboek maar nu moet ik ze elke keer selecteren en ik moet dus altijd naar hetzelfde groepje mailen…

Outlook Expres 6 (kan dat??)

En alvast bedankt voor je hulp :thumbup:

gr patricia

Om niet alle adressen te hoeven in “aan� zetten kan je een groep maken om mails te versturen.

Start outlook express en klik op “adressen�. U ziet nu het adresboek klik op “nieuw�.

Klik dan vervolgens op “nieuwe groep�. Nu verschijnt er een venster waarin je een groep kunt aanmaken. Eerst de naam vande groep invullen en daarna de leden selekteren.

Klik op de persoon en daarna op selekteren.

De contactpersoon wordt in het vak�leden�geplaatst.Herhaal deze stappen tot alle contactpersonen zijn toegevoegd en klik vervolgens op ok.

Nu ziet u de contactpersonen die bij de beschreven groep behoren.

Klik terug op ok.

In het adresboek staat nu ook de groepsnaam vermeld maar de leden staan ook nog apart zodanig dat je ze nog altijd individueel een mail kunt sturen.

Een mail sturen naar een groep doe je op dezelfde manier als naar een individueel persoon door gewoon de groepsnaam aan te klikken en in “aan�,�CC�of�BCC�te zetten.

Bron

jAAAAAAA…

Gelukt…

Je bent geweldig…

gr patricia