outlook virus?

ik snap er geen bal van…al mijn berichten in mijn inbox zijn spontaan verdwenen…het waren er ongeveer 150 allemaal foetsie…en er zaten belangerijke mails bij…ze staan ook niet in de map verwijderde berichten.kent iemand dit? en hoe kan ik ze terug krijgen…?

Heb je een archive functie in jouw Outlook? Misschien zijn de emails verplaatst naar de archive folders.

ALs je de afzender of titel van een van de verdwenen emails weet kun je er op zoeken.

heb je toevallig een nieuwe versie van Internet Explorer geinstalleerd? dat grapje hadden wij hier namelijk laatst… alle emails ook weg… dat is zooooo balen… en nee natuurlijk ook hier geen backup van de mailbox :frowning:



ik hoop dat het meevalt voor je… :hug:

het is al opgelost man had alles zo weer terug :shock: ik had blijkbaar iets verkeerd aangeklikt :shifty:

owwwww muts…zeker zwanger of niet?

@Jennifer77 wrote:

owwwww muts…zeker zwanger of niet?




ik zit tenminste niet zoals jij hele pagina’s op msn vol te tikken voor ik in de gaten heb dat de persoon niet eens online is whahahaha :thumbup: :thumbup: goed beziggggggggggggggggg

jaaaa hihi dat moest ik ff kwijt



maar begrijp dat je t gelezen hebt :smiley:

yuppppppppppp en ik heb je ook antwoord gegeven :mrgreen:

leuk hoor tegen een leeg vel tikken…moeten we vaker doen :thumbup:

ja zie…dat heeft rich vast gelezen



ik ga wel ff de geschiedenis checken…



ja makkelijk he zo’n digitale vriendin die ook nog eens nooit commentaar leverd :wink: