Hihi ben benieuwd.
Wij gaan volgende week een weekendje weg naar Weerterbergen.
Een half uurtje verder is een Outlet in Roermond…
Zit me al te verheugen… eindelijk mijn man even in het nieuw steken?
Of valt het allemaal wel een beetje mee of uhm tegen met de lage prijzen?
Brand maar los, ben benieuwd.
Ik ben 3 jaar geleden geweest en ik vond het wel leuk hoor :thumbup: . Zag mooie dingen voor weinig :lol: . In januari gaan we een weekje naar het Meerdal dus dan wil ik ook weer gaan.
Ik ken het niet. Waar zit het?
altijd de moeite waard lijkt me, soms vind je wat, soms niet. Outlet Maasmechelen (is niet veel verder) vind ik zelf wat leuker, maar dat komt misschien omdat ik daar leukere kleren gescoord heb (toevallig?).
En echt laag zijn de prijzen nou ook weer niet, maar wel lager dan in reguliere winkels.
Shopze!
Om een zondag om te krijgen en als je houdt van winkelen, denk ik dat je daar wel aan het goede adres bent. Naast het Outlet Center ligt het Retail park, dat moet ook de moeite waard zijn.
Veel plezier!
Ik ben er toen het er nog niet zo lang was vaak geweest, kwam bijna wekelijks in de buurt van Roermond. Ik vond het altijd wel leuk daar.
Crien als je vanaf de snelweg afslag Kelpen/Roermond neemt dan kom je uiteindelijk Roermond binnen over een brug over de Maas, rechtdoor ga je dan het centrum in en als je links gaat (volgens mij richting Mönchengladbach) zit de kazerne en een autoboulevard en ook de outlet.
ik ben er dit jaar geweest en vondt het wel leuk was ook gezellig daarna nog even binnen stad gepakt en te laat er achter gekomen dat er nog een gebouw zit nou ja dat houden we te goed.
en inderdaad wat er al gezegt is maasmechelen is helemaal super en klein stukje verder, trouwens wel leuke tijd nu voor outlet shoppen uitverkoop :lol:
Kots…
Outlet is bagger…
Soms… heel soms… vind je wat in een sportzaak (met de A merken)
De rest doet me aan Duitse mode denken…
Ik ga er nooooit naartoe en heb jaren in Roermond gewoond…
Retail park is nog erger… brrrrrrrrrrr… sfeerloze zooi…
Ga lekker naar Maastricht man!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
wij vonden het 2 jaar geleden wel leuk. mn man heeft een goed pak gescoord bij de suit supply en bij de winkel voor gereedschap heeft hij toen nog een goede boor kunnen kopen.
we zijn alleen niet zo lang geweest, want het was 2 uur rijden voor ons en we waren allebei een beetje ziek hahaha!
@debbel wrote:
Ik ben 3 jaar geleden geweest en ik vond het wel leuk hoor :thumbup: . Zag mooie dingen voor weinig :lol: . In januari gaan we een weekje naar het Meerdal dus dan wil ik ook weer gaan.
Welke week?

Is net wat je merken zijn en wat je leuk vind.
er gave. ralph l winkel en nog wel een paar leuke :thumbup:
@Tante Soesa wrote:
Crien als je vanaf de snelweg afslag Kelpen/Roermond neemt dan kom je uiteindelijk Roermond binnen over een brug over de Maas, rechtdoor ga je dan het centrum in en als je links gaat (volgens mij richting Mönchengladbach) zit de kazerne en een autoboulevard en ook de outlet.
Thanx! :thumbup: Ik ga toch eens een keertje kijken~! Ook Maasmechelen wil ik wel eens gezien hebben. Kan ik er over meepraten :mrgreen:
Ik ben er 2 keer geweest en vond het beide keren echt tien keer niks, echt helemaal niks.
Idd wat Fai ook al zegt ga gewoon lekker shoppen in Maastricht zo leuk zo gezellig.
Mijn ervaring is ook dat Roermond niet echt leuk is.
Een aantal jaar geleden kon je er voor redelijke prijsjes leuke dingen kopen. Half jaar geleden leek het wel of er alleen prada, gucci enz. te krijgen waren oftewel reteduur.
Rosada vind ik dan wel weer leuker.
Fijne vakantie!
@nannietje wrote:
Mijn ervaring is ook dat Roermond niet echt leuk is.
Een aantal jaar geleden kon je er voor redelijke prijsjes leuke dingen kopen. Half jaar geleden leek het wel of er alleen prada, gucci enz. te krijgen waren oftewel reteduur.
Fijne vakantie!
ik vind daar echt niks aan he… Vanmiddag waren wij daar en er is gewoon niemand… Echt ik snap niet dat ze het open kunnen houden daar… Er staan ook heel veel winkels leeg…
En ik vind het nog heel duur… Je moet ook echt van de merken zijn…
Ik ga liever naar een stad ipv outlet…
grts patricia
@babylover wrote:
@nannietje wrote:Mijn ervaring is ook dat Roermond niet echt leuk is.
Fijne vakantie!
ik vind daar echt niks aan he… Vanmiddag waren wij daar en er is gewoon niemand… Echt ik snap niet dat ze het open kunnen houden daar… Er staan ook heel veel winkels leeg…
grts patricia
Je was vanmiddag in die Outlet Roermond?
Tsjonge veel reactie’s: bedankt daarvoor
Maar ook erg veel negatieve reactie’s.
Hmm ik weet het nog niet helemaal hoor of we dan wel gaan.
We zien het nog wel even.
@Anita-1982 wrote:
@babylover wrote:@nannietje wrote:Mijn ervaring is ook dat Roermond niet echt leuk is.
Fijne vakantie!
grts patricia
nee rosada… (had het donkerder gemaakt dus dacht dat het wel duidelijk was :oops: )
outlet is best leuk hoor, maar je moet je erop instellen dat het nou eenmaal merkspullen zijn die ze verkopen. En die zijn dus gewoon duur. Een jas van 350 euro nu voor 200 euro bijvoorbeeld
voor de kinderen kan ik er altijd wel leuk slagen, bij mc gregor, gaastra en ralph lauren. En vanuit de outlet loop je zo de stad in, ideaal! Het centrum van Roermond is best leuk.
Het retailpark ligt trouwens niet naast de outlet hoor, die ligt naast de snelweg. Vanuit de outlet gaat er wel een gratis bus naartoe. Maar het retailpark is niet om kleding te shoppen, alleen maar mediamarkt enzo.
@babylover wrote:
@Anita-1982 wrote:@babylover wrote:@nannietje wrote:Mijn ervaring is ook dat Roermond niet echt leuk is.
Fijne vakantie!
grts patricia
nee rosada… (had het donkerder gemaakt dus dacht dat het wel duidelijk was :oops: )
Tsjah maar als je niet weet wat Rosada is zoals in mijn geval.
Ik dacht dat dat een merk qua kleding is :oops: , omdat het ook over merken ging…