Oudste kind ziek bij baby?

Hallo allemaal,



Zoals jullie kunnen zien ben ik bijna uitgerekend maar nu is mijn oudste zoon geveld door een flinke griep met hoge koorts. Ik hoop daarom dat de baby nog even op zich laat wachten maar het rommelt zo nu en dan aardig dus ben ook een beetje bang dat het niet meer heel lang duurt…



Iemand ervaringen, tips etc? Ik maak me natuurlijk zorgen om de gezondheid van de baby, hoop dat mijn vriend en ik niet ziek worden in de kraamtijd en wil er ook zijn voor mijn oudste… Wat mij betreft is uitzieken bij opa en oma geen optie dus… Graag jullie ervaringen.





Pff… Zo hoop je op een bevalling en zo hoop je dat ze nog even blijft zitten!

Hoi Poppetje,



Misschien zelf wat extra vitamines nemen. Echinacea, vit C voldoende rusten etc. Vrees dat je daar seinig tegen kan doen. Succes met de laatste loodjes

Voor jouw zelf idd wat extra vit.C.

Maar ook voor je zoontje. Hoe hoog is de koorts? Is hij ook verkouden?



Mijn zoontje is vorige week ziek geweest, had twee dagen hoge koorts (1e dag was het 39,8 en de 2e dag 40,4). Bleek een bovenste luchtweg infectie te zijn. Gelijk 's avonds begonnen met tea tree olie in een oliebrandertje (kan ook in het badje of een druppeltje op z’n matrasje).

Koorst was 39,7 maar gelukkig is die vandaag weg! Hij heeft ook echt weer praatjes. Heel ander kind als dat het gisteren was. Nog wel keelpijn/ verkouden. Ik zelf ook keelpijn. Ben al verwoed sinasappels aan het persen voor het hele gezin. Maar gelukkig lijkt het ergste voorbij…