Mijn jongens gaan tegenwoordig helemaal uit hun dak als ik (kinder)muziek op zet :dance: , heel gezellig :mrgreen: Vooral woezel en pip op vakantie doet het hier erg goed , maar heel eerlijk kan ik de paar kindercdâs die wij hebben intussen al niet meer horen :oops:
Dus ik vroeg me af: welke cdâs jullie meestal draaien? :think: :mrgreen:
Bedankt voor de tips :-*
Dirk Scheele, luisterverhalen, kinderen voor kinderen, kikker en zijn vriendjes.
Vooral geen piepstemmenâŠ
hier een geweldige cd, moet je maar googlen op lievelingsliedjes! heb er twee
hahaha, mijn dochtertje gaat uit haar dak bij U2 en Coldplay :mrgreen:
Dus kindercdâs hebben we hier niet
@Madre wrote:
Vooral geen piepstemmenâŠ![]()
precies :mrgreen: en ik wordt ook gek van de gewone âwoezel en pipâ waarop alleen guusje nederhorst zingt, 't klinkt allemaal hetzelfde :roll:
@mayo28 wrote:
hahaha, mijn dochtertje gaat uit haar dak bij U2 en Coldplay :mrgreen:
Dus kindercdâs hebben we hier niet![]()
Ik draai ook meestal mijn muziek, maar voor die kleinste vind ik dat niet altijd even geschikt :shifty: dus ik ben op zoek naar alternatieven

wij draaien k3 veelâŠ
Hier;
K3
Dans liedjes (cd met boekje)
Dierenliedjes (cd met boekje)
Lievelingsliedjes (cd met boekje)
Woezel en pip
Ik heb 2 CDâs met bekende kinderliedjes door VOF de Kunst, Muziek op Schoot heet het. Dat is nog wel leuk. Ben ook niet zo van de kinderkoortjes enzoâŠ
ik heb net een cd van piet piraat gekocht⊠:mrgreen:
geloof dat wij studio 100 spekken⊠:mrgreen:
@eisblume wrote:
Ik draai ook meestal mijn muziek, maar voor die kleinste vind ik dat niet altijd even geschikt :shifty: dus ik ben op zoek naar alternatieven, wat niet betekend dat ze binnenkort geen LIVE meer horen
![]()
als je echt een ALTERNATIEF zoekt, dan zeg ik: 1BEER!
(http://www.kapiteinwinokio.be/cds/1beer) met allerlei belgische alternatieve bands en artiesten die kinderliedjes hebben bewerkt.
Alles behalve piepstemmetjes, dus. Zoals deze versie van potteke vet:
http://www.youtube.com/watch?v=ZdrbLfoyLf4
ik vind zelf verder VOF de kunst idd ook prima te beluisteren, kinderen voor kinderen nu ook wel even. Als het maar geen studio 100-ellende is, of pieperigheid van liedjes met een hoepeltje erom, daar krijg ik echt heel snel jeuk vanâŠ
Triest, wij hebben hier een dochtertje die niet van K3 houdt⊠terwijl mamma er helemaal weg van is :oops:
Nee, Maaike houdt van alle cdâtjes met van die enge kinderkoortjes die de meest ouderwetse kinderliedjes uitgalmen :sick:
Ze heeft dus een cd-spelertje op haar eigen kamer.
En de K3 cd-tjes die ik zo enthousiast voor haar had gekocht, die bewaar ik wel voor haar zusje. (en ik luister ze af en toe dan maar zelf, kan ik lekker meezingen :mrgreen: )
Wij draaien minidisco liedjes.
Ook wel eens in het spaans of frans.
En de cd van jip en janneke (musical) is nu helemaal in hier.
En Blof doet het hier ook gewoon goed hoor :thumbup: Daar zingt hij ook luidkeels mee mee.
K3
Dirk Scheel en de Liedjesband
VOF de Kunst
Maar ook:
Tiesto, Armin van Buuren en zelfs de wat hardere house van Marco V etc.
Klassieke muziek, vooral piano :thumbup:
Eigenlijk van alles wat
Qua kindercdâs draaien we op dit moment vooral K3. VOF de Kunst hebben we ook, maar dat vindt zoonlief niet echt heel erg leuk. Kinderen voor kinderen vindt hij ook leuk.
Een âgewoneâ cd met kinderliedjes is ook 1 van de favorieten en de cd van Woezel en Pip van deel 4 zit in de auto.
Verder draaien we veel Carnavals(achtige) muziek. Daar kunnen we lekker gek op dansen :inlove:
Wij hebben een aantal leuke Ceedeeâs gekocht bij, en nu komt het raadsel want ik denkt dat dit niet mag:
BINGO --> B = 10e letter van het alfabetâŠ
Als je google op kerstceedee komt je er ook.
We hebben o.a. de favorieten van maxima, en de verschrikkelijke tovenaar, daar zit ook een boekje bij met de bladmuziek.
Natas
@natas1 wrote:
Wij hebben een aantal leuke Ceedeeâs gekocht bij, en nu komt het raadsel want ik denkt dat dit niet mag:
BINGO --> B = 10e letter van het alfabetâŠ
Als je google op kerstceedee komt je er ook.
We hebben o.a. de favorieten van maxima, en de verschrikkelijke tovenaar, daar zit ook een boekje bij met de bladmuziek.
Natas
Dit mag hoor, zolang je maar geen link plaatst.

Hier luisteren ze alles.
Als we een lange reis moeten maken, doen we er ter compensatie ook weleens een kinder CD in, en dat is Woezel en Pip, en iets van vakantieliedjes.
Vreselijke meuk in ieder geval.
Gelukkig houd Robin van MJ en Lucas ârocktâ overal op.

hier een cd van sesamstaart
en een cd van herman van veen die kinder liedjes zingt
en verder staat hier vaak de radio aan of draaien we onze eigen cdâs en kai kan blof wel waarderen dan gaat hij helemaal uit zijn dak.
dikkkkeee aanraderâŠ
Kids-DJ⊠wij hebben er zowieso 2 cd-s van⊠geweldig.
Het zijn kinderliedjes op disco muziek van volwassen uit de jaren 70âŠ
heb wel een leukfilmpje ervan op youtube gevonden!
http://www.youtube.com/watch?v=imZJGMeabVQ
T leuke is dat wij zachtjes gewoon de originele versie zingen.
Maar de kinderen gaan uit hun dak in de auto :dance:
@Cell wrote:
dikkkkeee aanraderâŠ
Kids-DJ⊠wij hebben er zowieso 2 cd-s van⊠geweldig.
Het zijn kinderliedjes op disco muziek van volwassen uit de jaren 70âŠ
heb wel een leukfilmpje ervan op youtube gevonden!
http://www.youtube.com/watch?v=imZJGMeabVQ
T leuke is dat wij zachtjes gewoon de originele versie zingen.
Maar de kinderen gaan uit hun dak in de auto :dance:
Die is te gek! Ga gelijk even kijken hoe we die kunnen bestellen!