Twee Britse ouders hebben tijdens hun vakantie in Portugal zoveel gedronken dat ze in het ziekenhuis moesten worden opgenomen.
Ze hadden allebei het bewustzijn verloren. Intussen werden hun drie kinderen, tussen één en zes jaar oud, aan hun lot overgelaten.
De Portugese autoriteiten hebben de kinderen voorlopig weggenomen bij hun ouders, zo meldt The Times. Vader Eamon McGuckin is 34 jaar en is op de sofa aan de receptie van het hotel in elkaar gezakt.
Zijn twee jaar jongere echtgenote Antoinette zou nog met de kinderen in de bar geraakt zijn, maar daar verloor ook zij het bewustzijn. Beide ouders waren intussen al uren dronken en de kinderen huilden omdat ze geen reactie meer kregen.
De hulpdiensten werden erbij gehaald en de ouders werden naar het ziekenhuis gevoerd. Een dag later liepen ze allebei weg uit het ziekenhuis en verschenen ze weer aan de receptie van het hotel. Ze waren volgens het personeel van het hotel zwaar aangeslagen. “Het was heel warm die dag en ik denk niet dat ze van plan waren om zoveel te drinken”, klinkt het bij een barman in het hotel. “Volgens mij konden ze gewoon niet meer stoppen. Het leken mij nochtans heel leuke mensen.” Ze zullen zich nu mogelijk voor de rechtbank moeten verantwoorden voor verwaarlozing en overmatig drankgebruik in de buurt van kinderen.
:think: :think: :think:
Slaaaaaaaaaag moesten ze krijgen…
vreselijk!
sowiezo vind ik drinken tot je er bij neervalt niet kunnen.
drinken, okee, doe ik ook, en ik kan er best wel tegen
maar ik weet altijd nog wanneer ik moet stoppen.
en al helemaal als je de verantwoordelijkheid hebt over kinderen!
hoe kunnen ze! :roll:
Jemig zeg… :doh:
Arme kinderen…
:silenced: :silenced: :doh: :wall:
@faizaa wrote:
Slaaaaaaaaaag moesten ze krijgen…
inderdaad en hard ook…arme kindjes en dan in een vreemd land …
kan hier zo boos om worden he
@Jolanda24 wrote:
@faizaa wrote:Slaaaaaaaaaag moesten ze krijgen…
inderdaad en hard ook…arme kindjes en dan in een vreemd land …
kan hier zo boos om worden he
nou! je meest kostbare bezit… en er dan ZO mee omgaat… brr… ondankbare mensen… :naughty:
:wall: :wall:
arme kinderen
En natuurlijk zijn het weer de britten!
Ik weet dat elke mede/buitenlander, zichzelf zo zat kan drinken, maar het komt toch ook erg vaak voor dat het engelsen of britten zijn, maar dan heb je het vaak over jeugd.
Dat is in dit geval wel anders.
@Anita-1982 wrote:
En natuurlijk zijn het weer de britten!
Ik weet dat elke mede/buitenlander, zichzelf zo zat kan drinken, maar het komt toch ook erg vaak voor dat het engelsen of britten zijn, maar dan heb je het vaak over jeugd.
Dat is in dit geval wel anders.
Dat vind ik nou een wel heel erg voor oordeel, tuurlijk zijn er genoeg die veel drinken maar zoals je zelf zegt
Onze jeugd kan er ook wat van, als je ziet wat die wegzuipen :shock:
om nou gelijk alles over 1 kam te scheren
Tis verschikkelijk, arme kinderen hopelijk worden ze samen bij een ander gezin geplaatst
zuipen is zuipen ( uit welk land je ook komt )
er zijn genoeg hollanders die menis brit eruit kunnen drinken.
ik vind dat ouders noit zat moeten worden met kinderen in huis ( in ieder geval niet beide ouders)
mocht er brand uitbreken of een kind verslikt zich en stikt enz dan moet 1 van de ouders 100% nuchter kunnen reageren…
ongecaht of ze brit zijn engels of voor mijn part van mars komen