Ouders aangehouden na dood baby in Oss

Ouders aangehouden na dood baby in Oss(Novum) - Een 34-jarige vrouw en een 35-jarige man uit Oss zijn dinsdagavond aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de dood van hun acht weken oude baby. De vrouw is inmiddels weer vrijgelaten, de man zit nog vast. De baby overleed dinsdagochtend, sectie heeft uitgewezen dat er sprake is van een niet-natuurlijk dood, meldt de politie.

Agenten en ambulancepersoneel kwamen dinsdag om 06.30 uur aan bij de woning waar de baby was en verleenden eerste hulp. Vervolgens is het kind overgebracht naar het ziekenhuis, waar het dinsdag overleed. Omdat vermoed werd dat het om een niet-natuurlijke dood ging is er een onderzoek gestart. Hoe de baby precies om het leven is gekomen en wat de rol van de ouders hierbij is, kan de politie niet melden.

Bron: MSN.NL

Wij hebben dinsdagochtend rond 06.30 heel veel sirenes gehoord en zelfs een traumaheli.

Die scheen hier in het park geland te zijn (2 straten verder), hoorde ik van de buren.

We hadden nog op internet op een regionale site gekeken om te zien wat er gebeurd was.

En nu las ik dit ineens net op de voorpagina toen ik even de pc aanzette…

Bah, ben er echt helemaal akelig van… :cry:

Vreslijk toch.

Ik snap ook totaal niet hoe je, je eigen vlees en bloed iets kan aandoen, of misbruiken of wat dan ook.

Je wilt je kindje toch beschermen tegen ALLES !!

Die mensen die dit soort dingen doen, die moeten nooit meer vrij komen :twisted:

Heb inmiddels even zitten zoeken en het was niet het park maar een voetbalveld (te zien op de foto) en wij wonen in een zijstraat daarvan en kijken recht op dat veld als je in de straat staat.

Het was echt zo’n kabaal (die heli), we wisten niet wat ons overkwam, werden er wakker van.

Vind het echt zo erg…

Romata, ik begrijp dat dus ook niet, hoe kun je?

Waarschijnlijk hebben ze zelf gebeld, want pas na een tip van het ZH dat het om een niet-natuurlijke dood ging is het politie ingeschakeld.

Mijn zwager werkt in het ZH op de spoedeisende hulp, ben benieuwd of hij toen dienst had ja of nee. Lijkt me echt vreselijk om zo’n kleine baby binnen te krijgen…

Maar waarschijnlijk gaat zo’n heli naar het Radbout in Nijmegen?

Bah kippevel all over…

Ohh, men, heb een filmpje op YouTube gezien (stond bij het nieuwsbericht), en zie ze het huis inrennen.

(Als je ze ziet landen zie je net achter dat speeltuintje een zijstraat, daar wonen wij)

http://www.youtube.com/watch?v=Nrir_nsRelM