Hoi Allemaal…
Ik ben een al wat oudere moeder en zou nog heel graag een kindje willen…
Gr koffieleutje
welkom!
(ik ben wel nieuwsgierig: hoe oud = oud?)
Hoi Koffieleutje, welkom!
Hier ook een “oudere moeder met kinderwens” ( ben 40)
Ik ben 18 met 26 jaar ervaring (44 dus)
:mrgreen: okee
Leuk dat je nog een kinderwens hebt!
Ik hoop dat het snel zal lukken
Hahahaha, die moet ik onthouden! Je omschrijft het leuk! :mrgreen:
Heb je al kids als ik zo brutaal mag zijn?
Hi ja hoor ik heb al 4 kinderen (24,21, 14 en 13 jaar oud :D)
Heb al een jaar of 3 weer een kinderwens maar voelde me er altijd te oud voor… Nu vindt ik het gaat erom wat mijn man en kinderen ervan vinden, niet wat de buitenwereld denkt
Nou, dan zou ik gewoon gaan proberen. Tuurlijk zal je opmerkingen krijgen, maar het is toch meer een beslissing tussen jou en je man? Tot op zekere hoogte hou ik ook rekening met de kinderen, maar je krijgt ook wel zoveel meningen! :lol:
welkom en veel plezier hier
Dank je Ingrid
Maar by the way, wat vinden je man en kinderen er van? Of is het een stille wens van jou?
Nee hoor kantjeboord, man en kinderen zijn nog enthousiaster als ik, heeft wel bij mijn besluit meegewerkt hoor anders had ik het denk ik niet gedaan…
Hoe is dat bij jou ?
(p.s als het bij jou al kantjeboord is hoe moet het dan wel niet bij mij zijn :D)
Hahahaha, de naam kantjeboord is een bijnaam op mijn werk. heeft te maken dat ik in een mannenberoep zit en bij in dienst treden eind jaren '80 de kraag van mijn overhemd omhoog zette, dat was toen mode. De mannen hebben mij acuut die bijnaam gegeven! :mrgreen:
Man en ik wilden graag nog een 4e kindje, kinderen waren ook enthousiast. maar helaas, zoals je kan zien aan mijn banner is onze jongste dochter op 2 juli levenloos ter wereld gekomen door een placenta loslating. Pure pech dus. Het is nog steeds niet makkelijk, en erg verdrietig, maar de oerdrang om toch nog een keer een levend kindje in mijn armen te sluiten is zeer sterk aanwezig. wil het zwanger zijn zo ook niet afsluiten.
Wij gaan er dus ook voor, maar eerst maar weer eens wachten tot mijn regels weer willen komen.
Ach meis sorry dat had ik nog niet zo begrepen wat ontzettend hard !!!
Ik hoop voor je dat je dit snel een plaatsje kunt geven !!!
En als je tegen me aan wilt kletsen mag dat altijd hoor…
Maakt niet uit hoor.
Ik praat veel en tegen iedereen die het wel en niet horen wil. Het heeft zijn tijd nodig, en gaat met ups en downs. maar verlang ook wel weer naar “gewoon”. Als je snapt wat ik bedoel.
Ik snap je hoor ! Zitten hier nu meer oudere moeders zover je weet ?
Ehh, ik dacht het wel. misschien als je via de zoekfunctie “oudere moeder” intikt. vindt je vast wel meer topics.
welkom hier
welkom koffieleutje.
Hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn en het gaat erom dat jullie er goed over na hebben gedacht en er allemaal achter staan :thumbup:
Dank jullie wel
Dat is belangrijk bij elke leeftijd toch erachter staan