oudercommissie kdv

iemand daar ervaring mee? Is dat een beetje l*llen voor de vorm, of gaat het ook echt ergens over, en maak je ook echt een verschil?

Zit te twijfelen of ik me aan zal sluiten bij de oudercommisie van nano’s kdv. Het is een nog vrij nieuw kdv en ik heb het idee dat sommige dingen best beter kunnen :shifty: Maar ja, aangezien ik nog steed sgeen man heb, betekent dat wel dat ik daar dus een oppas voor moet regelen en zo. Dus ik ben wel even benieuwd of hier mensen in oudercommissies zitten, heoveel tijd je daaraan kwijt bent en of het nuttig is…?

Ik ben net begonnen in de oudercommissie van het kdv van Timo maar die is eigenlijk net opgestart, zowel het kdv als de commissie. Ik ben er eigenlijk bijgegaan om dezelfde reden als jij maar ik weet eerlijk gezegd nog niet of het iets uitmaakt. We komen 4x per jaar bij elkaar en moeten ingelicht worden over alle veranderingen en kunnen adviseren daarin. Verder organiseren wij dingen als de paasmiddag e.d.

We hebben geregeld contact met de leiding en ouders kunnen via ons klachten of andere punten bespreekbaar maken.

Nou ja, we hebben pas 1 bijeenkomst gehad en daar leek het vooral om de gezelligheid te gaan.

Eigenlijk weet ik het dus niet. Hier heb je dus helemaal niets aan… :mrgreen:

hier maakt de oudercomissie zeker verschil

en over de opvang, hier doen ze vergaderingen met de hoofdleister

op onze locatie en haar kindje komt dan een uurtje bij ons op de groep!

misschien dat dat bij jullie ook kan!

hier doen ze ook heel veel hoor :thumbup: