wij zijn de zolder aan het verbouwen en het was de bedoeling dat ella daar haar kamer kreeg. nu lijkt het ons toch handiger als we daar zelf gaan slapen. wie slaapt er ook op zolder en de kinderen dus een verdieping lager en hoe bevalt dat???
Wij sliepen al op zolder voor er kinderen kwamen en doen het nog steeds. Het enige nadeel vind ik dat je steeds naar bedenen moet lopen als er wat is en dat is in de winter koud. En we hebben de babyfoon lang aangehouden omdat je het boven toch minder goed hoort dan als je er naast slaapt.
Voordeel vind ik wel dat de kids niet zomaar bij ons in bed liggen, ze blijven nog altijd keurig op hun kamer. Maar goed, een ander vind dat misschien juist een nadeel.
wij slapen op zolder heb er nooit problemen mee gehad…
het enige nadeel is als je kids nog niet zelf goed trappen kunnen lopen en er is iets dat ze niet zelf naar boven kunnen komen maarja das te overzien toch :mrgreen:
ik lees mee… Slapen nu nog boven, net als Jayden. Maar als er een broertje of zusje komt krijgt dat onze kamer en gaan wij naar zolder
wij slapen ook op zolder… geen problemen mee qua kinderen… (buiten dat de zolder nog niet zo gezellig is, en ik beetje baal van t kleine raam en de schuine wanden)
Ik dacht dat ik t eng zou vinden dat zij beneden lagen en wij boven maar ook dat heb ik niet gehad…
Heb meer moeite dus met de ruimte zelf dan het feit dat de kindjes een verdieping lager liggen… :mrgreen:
als we hier een normaal formaat dakkapel hadden mogen plaatsen hadden wij nu boven geslapen en de kids op de verdieping bij elkaar.
Dan had de jongste waarschijnlijk wel langer op onze kamer geslapen, omdat we geen zin zouden hebben gehad om naar beneden te lopen en het gewoon minder goed te horen is allemaal dan.
Maar daar waren we wel overheen gekomen denk ik.
Helaas mocht die (grotere) dakkapel niet en hebben we er nu geen geplaatst en is het de slaapkamer van onze oudste en die heeft er een zeer riante kamer aan.
Wie weet als de regels hier ooit nog veranderen… gaan we alsnog naar zolder.
van de week zijn er twee dakkapellen op de zolder geplaatst dus hier zal ik me niet aan de ruimte ergeren. en inderdaad de babyfoon mee naar boven snachts. fijn om deze positieve reacties alvast te lezen!
Bij ons is het andersom. Wij slapen beneden en de kinderen een verdieping hoger. We hebben altijd de babyfoon aan, en als het moet gaan we naar ze toe, geen probleem. Als je er uit moet ben je toch wakker, dan kun je ook net zo goed nog de trap op.
Groetjes,
LaBruja
Wij slapen ook op de zolder (of ja gaan we weer naar toe).
Ik vond het wel lekker hoor, zo’n bovenverdiepeing voor ons alleen :mrgreen:
En de andere verdieping is dan de kinderverdieping onderhand, op de bandkamer na offcourse :mrgreen:
Wij slapen ook op zolder en in het begin heb ik nog wel de babyfoon aangedaan, maar wij en de kinderen raakte er heel snel aan gewend.
Wij slapen op de eerste verdieping en de kinderen op zolder. Ik moest er wel erg aan wennen eigenlijk, vond het zo ‘ver weg’! Nou kwamen we ook wel uit een heel klein huisje waar ze vlakbij ons sliepen, dat scheelt misschien ook.
Maar verder vind ik het nu wel prettig hoor, zeker in het weekend ook kunnen zij lekker rommelen en wij nog een uurtje slapen, had niet gelukt ws als ze op dezelfde verdieping een kamer hadden.