Oudejaarsloten wie heeft ze ook ???

Wie heeft ze ook ?



Ik heb een straatje halve loten :pray: :angel:



Ben benieuwt wie nog meer, en of de gelukkige er tussen zit vanacht :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik heb zelf 2 halve loten… Ik ben benieuwd

Wij hebben twee hele!!!



:lol:

hier ook 2 hele

Wij 1 hele :lol:

Wij hebben 2 halve :dance:

wij een halve

jup, hier een hele. Maar wat zijn die krengen dit jaar vreselijk duur zeg :shock:

wij twee halve :mrgreen:



Eerste keer dat we meedoen.



En duur vond ik ze ook. Zijn er sommigen die elke maand meedoen?? :shock: :shock: :shock:

Ja wij doen meestal iedere maand mee, maar dan kosten de hele loten € 15,- Dus dat wel een heel verschil

Wij, Isa, mijn ouders en mijn broer hebben allemaal een halve. Gehad van de kerstman.



Prijzen onder de 100,- houden we zelf, alles wat er boven zit wordt gedeeld :angel:

Ik heb ze niet gekocht, vond ze veel te duur. Wie weet heb ik mazzel in

de postcodeloterij :mrgreen:

wij moeten zo nog snel de 14 euro van vorig jaar gaan ‘innen’ dat kan morgen niet meer… ja lekker op tijd haha.

Verdelen we over de spaarpotten van de jongens :mrgreen:



We kopen geen nieuwe (denk ook niet dat dat nu nog kan).

wij hebben 1 halve…

Ik had ook een december maand kraslot… Hebben daarmee niks gewonnen…Enkeld 3 euro… Die ga ik zo inwisselen voor een ander kraslot :mrgreen:

Wij hebben 2 hele!

Eentje was het ‘kerstpakket’ van mijn vriends werk, en de andere hebben we met sinterklaas gekregen.

Hier 1 half lot.



Weet je wat ik wel opvallend vind: bij de gewone maandtrekking is er een hele heisa geweest over dat als de prijs op een 1/5 lot valt dat dan de prijs ook maar 1/5 deel is (wat logisch is, maar ok), nu kun je halve loten kopen, maar je hoort in geen enkele reclame dat als de hoofdprijs op een half lot valt dat er dan maar de 1/2 van 27,5 miljoen wordt uitgekeerd…

Vond ik wel opvallend…



Natuurlijk neem ik gewoon genoegen met de helft van die prijs (maar als ik hem win ga ik er misschien toch wel een rechtzaakje van maken :mrgreen: ).



Iedereen veel succes vanavond!



Groetjes,

Willy :-*

Wij hebben 1 hele :pray:

Wij spelen iedere maand automatisch mee met een heel lot.

Nu hebben we ook nog een heel lot gekocht in de iwnkel… voor het eerst, want we winnen nooit wat en denken soms wel eens dat dat komt door het automatisch mee spelen… :mrgreen:

@mamaMarije wrote:





(…)



We kopen geen nieuwe (denk ook niet dat dat nu nog kan).




Je kan ze tot 16:00u vandaag kopen :angel:

Wij hebben een hele.



We kopen 2 keer in het jaar een lot en winnen nooit wat dus vannacht ook niet…



:angel: