Voor een fotoshoot die mijn zusje en ik hebben bedacht om een setje ludieke foto’s te maken voor de (over)grootouders van onze kids.
Zoek ik bijpassende kleding voor mijn 2 knullen. (maat 134 & 158)
We willen een aantal foto’s maken zoals ze ‘vroegâh’ gemaakt werden, de 2 meiden in witte kanten jurkjes met witte linten in het haar. (de dames hebben we al compleet qua outfit)
We willen graag de knullen in of matrozen pakjes of/en ala ‘kruimeltje’/Pietje Bell…lekkere straat schoffies dus. met broekjes, bretels, petje enz enz.
Wie o wie heeft er zo iets oudbolligs liggen en doet er niets mee of kunnen we het eventueel lenen?? of heb je een idee waar ik zo iets kan vinden…
plze let me know!
wat een geweldig leuk idee. soms zie je op zomermarkten wel eens bedrijven die de kinderen ouderwets aankleden en dan op foto zetten.
Even googlen op ouderwets kostuum?
Helaas laat google mij in de steek
Misschien eens informeren bij een toneelvereniging of bij een winkel die kleding verhuurt?
Ook op Marktplaats vind je wel dit soort kleding maar dan wordt het best duur denk ik.
google eens op ot en sien kleding, ik denk dat je dan wel wat tegenkomt! (ook op marktplaats 12,50 een pakje, alleen nog een pet erbij en klaar!)
@mamy wrote:
google eens op ot en sien kleding, ik denk dat je dan wel wat tegenkomt! (ook op marktplaats 12,50 een pakje, alleen nog een pet erbij en klaar!)
goede tip! thx :thumbup:
aleen een beetje te klein… we zoekken verder
Vaak kan je ook zoiets vinden bij carnaval winkels. Succes
Misschien Openluchtmuseum even bellen?
Jottum verkoopt salopets in die stijl, ik koop die altijd via marktplaats. Valt wel wat klein dus voor mt 134 zou ik zeker 140 nemen, groter heb ik ze nooit kunnen vinden helaas. Ik betaal er dan 12,50-15 euro voor.