Ik ga een nieuwe laptop kopen. We hebben nu een desktop hier in de kast staan, maar die wil ik wegdoen. Maar wat doe ik ermee?
Stel dat ik hem op MP zet ofzo… moet ik mijn pc dan helemaal legen en opschonen? Hoe zorg ik ervoor dat ie echt helemaal leeg is en er geen persoonlijke dingen meer opstaan? Niet dat er zoveel bijzonders opstaat, maar toch.
Of hebben jullie andere tips? Wat hebben jullie ermee gedaan?
kijk als er een pc-zaak in de buurt is die windows er nieuw op kan zetten ( of iemand met een beetje pc ervaring) die kunnen hem altijd wel “schoonvegen” en dan kan je hem rustig verkopen…
Geheel formatteren, evt nieuwe windows er op zetten.
Mss een stomme vraag, maar waar haal ik een nieuwe windows vandaan dan? Is dan niet meer geld dan wat ik nog voor de pc kan krijgen?
En het laten doen allemaal (wat ws dan wel moet, want mijn man en ik weten er allebei erg weinig van) is toch alleen maar nog duurder :think:?
heb je zelf bij de pc niet een recovery cd gekregen of een originele windows versie ?? (want inderdaad windows kopen is duurder ) dan zou je hem zelf opnieuw kunnen installeren…
misschien dat je hier in het forumhoekje voor al die grafisch gebeuren enzo nog tips voor je hebben ??
heb hier ook wel een vent in huis die het kan voor een kleine vergoeding… maar ja moet je wel in de buurt wonen anders schiet het nog niet op…
Je kan hem ook zonder Windows verkopen , ik heb mijn pc ook zonder windows gekocht, dan formatteer je hem alleen.
Kan het niet een leuke speelcomputer voor Nikkie worden?