Als ik via mijn profiel klik op: ->Zoek naar alle berichten van bianca81
kan ik dus écht niet terug lezen alleen de laatste pagina dus de laatste paar geplaatste eigen berichten,
Dat is al langer zo, en Ruudjûh heb je al es gevraagd, maar is er echtniks aan te doen ???
Ik weet nl dat ik vandaag ergens een reactie heb geplaatst maar weet niet meer bij welk maandtopic :roll:
Maar even goed het blijft lastig, is er een oplossing ?
ow ja ik krijg deze melding of komt het gewoon door mij zo veel geschreven berichten, :think: 8)
uhm,…
ik krijg 653 pagina’s met brichten van bianca81,…
Bij mij werkt het wel als ik op jouw profiel klik…
9787 berichten gevonden
Ik denk dat er inderdaad een maximum aan zit. Ik had je er niet meer over gehoord en dacht dat je er geen last meer van had.
Ik ga nog even zoeken.
ik kan maar 15 berichten ( das pagina 1 ) teruglezen ik zie wel dat ik veeeeeeeeeeel meerpagina’s heb met berichten zeg maar maar goed die kan ik dus niet lezen als ik op die pag klik krijg ik de melding zoals hier aan gegeven in mijn 1e post,
Ik had je er niet meer over gehoord
klopt, k wou nie zeuren, maar k vindt soms lastig worden hihi,
thnx voor de hulp :thumbup:
idd ja
pagina 2 krijg ik dat ook
ruud heeft weer wat te knutselen hihi
Oww inderdaad ik zie het nu snap ik wat je bedoelt… Ik ga het uitzoeken!
en wat als je rechtsboven klikt op; bekijk je berichten?
bekijk je berichten krijg ik andere berichten te zien dan als ik via deze weg kijk :think:
hieronder zie je wat ik krijg als ik klik op alle berichten lezen van bianca81…
pag 1 zie ik dus idd de rest niet, ik zie wel dat ik 652 pag heb . :shifty:
maar ruud snapt em meen ik nu knutselse ruudjûh :mrgreen:
thnx hedje
Het is trouwens bij meerdere gebruikers het geval, ik probeerde terug te lezen hoe het met prinsjejason ging en ik kwam ook niet verder dan pagina 1.
We gaan database surfen! Joepieeeeeeeeeeee :mrgreen:
haah die ondertekst van je mel :thumbup:
ja ik heb al wel vaker opgemerkt klopt hoor maar bij vele gaat wel juist,
ik dacht ligt vast aan mijn vele bercihten maar dat valt bij prinsje jason mee meen ik
@Mellie wrote:
Het is trouwens bij meerdere gebruikers het geval, ik probeerde terug te lezen hoe het met prinsjejason ging en ik kwam ook niet verder dan pagina 1.
Dat klopt ik had er ook last van :mrgreen:
Wat lief dat je wilde lezen over mij :lol: :lol: :inlove:
Het gaat trouwens goed hier ik zal het straks even bij arm om je schouders schrijven topic wat ploefie heeft geopend voor mij.
ruudjûh weet jij al meeeeeeeeeer ? ? ? ? ? ? ? ? ?
:mrgreen:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeej :mrgreen:
staat op de planning voor komende week
@prinsjeJason wrote:
@Mellie wrote:Het is trouwens bij meerdere gebruikers het geval, ik probeerde terug te lezen hoe het met prinsjejason ging en ik kwam ook niet verder dan pagina 1.
Dat klopt ik had er ook last van :mrgreen:
Wat lief dat je wilde lezen over mij :lol: :lol: :inlove:
Het gaat trouwens goed hier ik zal het straks even bij arm om je schouders schrijven topic wat ploefie heeft geopend voor mij.
Hihi, ik vond het zo rot wat er gebeurde. Ben overigens erg blij voor je dat het weer beter gaat. :-*
Als alles goed is kunnen jullie weer teruglezen.
ihhi jebs k wou et net zeggûh :mrgreen:
Thnx Ruudjûh helemaal toppie :mrgreen: