Oud?

Hier beginnen de rimpels ook al flink te komen :roll:

Ik ben 34 jaar en voel me ondanks mijn twee kids zeker 10 jaar jonger. Scheelt ook dat ik lekker in mijn vel zit en ik nog niet echt rimpels heb. Veel mensen schatten me ook wel iets jonger.

Toch voel ik me wel oud als ik met jongere mensen praat over muziek en zij bijvoorbeeld niet weten wie Duran Duran, INXS of Depeche Mode is…

En dat mensen me “u” noemen, kan me eerlijk gezegd niet zoveel schelen. Zei ik vroeger ook tegen dertigers…

Ik ben 32 en had het toevallig gisteren nog over de cassettebandjes die we opnamen voor de walkman…

En dat je met die bandjes ook liedjes van de radio op kon nemen, maar dat de d’j’s er dan steeds doorheen zaten te mekkeren.

Waar is de tijd gebleven :mrgreen: :mrgreen:

toevallig vandaag toen ik in een park naar een skatewedstrijd stond te kijken, dat ik opeens besefte dat dit bij lange na mijn generatie niet meer was…en dat ik voor al die jonge hippe kids wslk overkom als een oud iemand. Toch bizar.

Verder ben ik nog steeds zo jong dat ik nog blij ben dat er elke verjaardag een kaarsje meer op mijn taart staat :angel:

Ik had pasgeleden zo’n ‘ik-word-oud-moment’, toen ik een kleuterleidster sprak op de school waar Laura naartoe gaat, en we samen uitrekenden dat ik 32 jaar geleden bij haar in de kleuterklas zat…

Ik vind het echt raar dat Laura naar dezelfde school gaat nu (voel me soms nog alsof ik er zelf net vanaf kom)

Ik had het er vrijdag met een vriendin over… toen we nog buurmeisjes waren… was dus 26 jaar geleden…

Ik word volgende maand 39…

Voel me dus echt niet zo oud… klinkt alleen zo oud… :mrgreen:

Nog een paar jaar en dan ben ik 40.

Ik kan er niet mee zitten dat ik ouder word. Rimpels, de zwaartekracht … ik accepteer het maar gewoon. Ik geef in elk geval liever mijn geld uit aan een drankje op het terras dan aan allerlei zalfjes of wat dan ook. Liever een rimpelig velletje dan een sjaggie hoofd.

Ik vond het heerlijk om kind te zin, 20 te zijn, 30 te zijn … maar die tijd is voorbij en ik heb er toen van genoten, maar hoef het ook niet meer terug. Ik geniet gewoon van het moment en ik merk dat ik met de jaren veel relaxter word en me veel minder druk maak om dingen. Dat vind ik wel heel fijn aan het wat ouder worden.

@Judith75 wrote:

Zoals Toon Hermans het al zo mooi zei: Als je morgen geen dag ouder bent als vandaag, dan is er iets goed mis :lol:

En dan te bedenken dat mijn kids in de klas zitten met de ACHTERkleinkinderen van Toon Hermans :think: ....... :shock: :shock: :shock: :lol: zie je.....ik word echt oud (gelukkig! :mrgreen: )!!!!!!

Hier ook het 34-jarige syndroom.....de laatste 2 zwangerschappen dicht op elkaar + alle spanning hebben hun vruchten afgeworpen, dus waar ik nooooooooit smeerde......smeer ik nu toch maar wel :oops: :shifty: .

Ik krijg net te horen.

Mevrouw: Wel lekker jong kinderen gekregen of niet?

Ik: uhhh…hoezo? Ik was 32 toen de oudste geboren werd.

Mevrouw: Ben je al ouder dan 30 dan :shock: ?

Ik: uhhh…ja lijkt me wel hè, mijn oudste is geen -2 :roll:

Mevrouw: O … ik had je midden twintig geschat …

Ik: Ik ben toch echt 36 hoor

Of ik er blij mee was; ik weet niet of het wel een compliment was. Eigenlijk was het een rare bemoeizuchtige vrouw, maar dat terzijde. Het deed me eigenlijk niet zoveel. Ze dacht dat ik jonger was omdat ik zo met de kinderen aan het donderjagen was en aan het zingen was. Ik snap niet zo goed wat dat met mijn leeftijd te maken heeft, maar goed.

Geen idee hoe oud zij was, maar het was wel een zuurpruim in elk geval :mrgreen:

ik moest laatst mijn rijbewijs vernieuwen, toen had ik wel zoiets van * slik* waar zijn die 10 jaar gebleven

ik ben 28 en zat mijn moeder aan de telefoon te vertellend dat mijn rijbewijs al bijna verlopen was en een nieuwe had aangevraagd

ze kon het gewoon niet bevatten :lol:

word trouwens ook vaak jonger geschat…

al word ik wel al tijden aangesproken met u … ik kan er niet aan wennen

denk dat ik over rimpeltjes maar terug moet komen als ik midden 30 ben ofzo :mrgreen:

maar voel me geheel niet oud :lol: