Osteopaat

Ik ben met Sam vanmorgen voor het eerst bij de osteopaat geweest. We zijn nu al een paar uur thuis en wat ik niet van Sam gewend ben gebeurd nu aan de lopende band. Overal pijnklachten/klachtjes :think:



Sam is over het algemeen erg hard voor zichzelf ( en voor zijn omgeving :roll: ) maar heeft nu een zere hand na het stoten, een zere kies na het tandenpoetsen, een zeer hoofd na het stoten aan de bedrand ( dit terwijl hij 9 maanden lang tot bloedens toe gebonkt heeft in bed) en wil overal pleisters en kussen op.



Herkend iemand gelijk een verandering in het gedrag na een bezoek aan de osteopaat? Of is dit puur een toevalligheid?

Wij zijn naar een osteopaat geweest toen zoonlief een baby was van een paar maanden. Hij huilde niet gauw, maar de eerste dagen na het bezoek aan een stuk door. Dus er gebeurt iets in die lichaampjes waardoor ze zich anders voelen. Na een paar bezoekjes was het huilen over en werd meneer steeds vrolijker en meer zichzelf.



Ik zou zeggen: lekker veel knuffelen vandaag en morgen :inlove:

Ja schijnt normaal te zijn na het bezoek aan de osteo meer huilen en pijn hebben en daarna was het echt super (tenminste bij mijn twee boys wel) en het heeft zelfs super geholpen bij mijn bekkenpijn zon osteo :thumbup:



Succes met je mannetje hopelijk voelt ie zich snel beter :hug:

Aniek kwam juist door de osteopaat tot rust. Ze huilde daarvoor 16-22 uur op een dag en lag dan ook overstrekt. Na elk bezoek lag ze uren heerlijk te slapen.