Oslo 2010 eurovision song festival!

Jaaa!! :dance: :dance: :dance: :dance:



Noorwegen heeft gewonnen :mrgreen: :mrgreen:



http://www.youtube.com/watch?v=uiH4BFTELME

Song erbij gezet :smiley:





Wij waren ZO verbaast gisteren dat wij de Noorse vlag hebben buitengehangen :lol: :lol:



Maar normaal hangt hij de 17 de altijd buiten omdat 17 mei een grote feestdag is in noorwegen. 8).



De nationale feestdag van Noorwegen is op 17 mei (Noors: Grunnlovsdagen, of ook wel syttende mai wat zeventiende mei betekent) en is gewijd aan de Noorse Grondwet. Op die dag werd in 1814 de Noorse grondwet bekrachtigd. Overal in het land vinden die dag kinderparades plaats. Die in Oslo wordt bijgewoond door de koninklijke familie. Het enige militaire element van de dag wordt verzorgd door de blaaskapel van het de koninklijke wacht, die door de straten van Oslo marcheert. Op 23 juni vieren de Noren Jonsok (Sint Jans ontwaken), het begin van de zomer.







Dus bij deze gaat deze familie noor volgend jaar naar de eurovision song in Oslo! :dance: :dance: om de dag erna de Grunnlovsdagen te vieren :dance:



Dus vandaag is kleine noor hier helemaal in ACTIE :lol:















:inlove: :inlove:

hi hi hi :mrgreen:

Hahahaha, Hoeraaaaa :dance: :inlove:

Ik was vanaf de halve finale helemaal fan van Alexander Rybak, lekker nummer en lekker bekkie :angel: dus wat mij betreft helemaal de terechte winnaar! Wat leuk dat je er heen gaat volgend jaar :thumbup: en kleine noor :inlove: :inlove:

Oooh hij is zoooo cute :inlove: Ja ik weet niet hoe ik hem anders moet omschrijven. Hij zit tussen lekker en schattig in :wink:



En de act is erg goed gedaan, het heeft mij ook wel ingepakt!

Het nummer blijft hangen, dat is ook een truc.

Lekker nummer! Leuke knul! En vooral: niet teveel opsmuk (of hoe moet ik het noemen? Lekker ‘puur’ muziekmaken en zingen geen overbodige toeters en bellen, heel goed gedaan! :clap: )

whoehoe!!! Hem vond ik meteen zo’n schatje!!

En heerlijk guitig koppie :inlove: :mrgreen: :dance: :clap: :clap:



Maar heb meer vrolijke leuke nummers gehoord.

:inlove: :inlove: :inlove:

Mag ik ook mijn mening zeggen wat betreft het liedje?

Ik vind het een enorm zeiknummer…echt verschrikkelijk… :silenced:



Formally known as Vuegje ik vind jouw foto’s 10000000000x mooier en leuker!!! :smiley:

Voor jou vind ik het hartstikke leuk! Leuke foto’s ook trouwens.



Maar wat een rotnummer zeg, sorry hoor. Alleen al die openingszin: years ago when I was younger… tis zo’n broekie nu, hebben we over zijn luiertijd dan ofzo?

Enige positieve vind ik dat het in ieder geval wel echt zo’n songfestivalliedje is, had niet misstaan op de oude versie van het songfestival, das dan wél weer leuk, dat zo’n liedje wint :mrgreen:



Veel plezier met de voorpret van je vakantie volgend jaar!

Ik vond dat een leuk nummer, dus ben blij dat ze gewonnen hebben. Vond een heleboel nummers VERSCHRIKKELIJK.



Lieve foto’s! :inlove:

De eerste actie foto vind ik echt :inlove:

:lol: aah dankje! :inlove: Hij heeft de hele dag met de vlag rondgelopen :inlove:



Weetje ik vind het echt een songfestival liedje, het is niet echt mijn style muziek ;). Maar het fijt dat hij de text, muziek zelf heeft geschreven en dan ook nog eens zelf zingen vind ik top! Plus slecht zingt hij niet vind ik hahaha.



En over de text, het is gebaseerd op noorse folklore en het verteld het verhaal van zijn eerste lievde :wink: De dansers op de achterkant doen ook een typise noorse dans :wink:



dat vond ik het leuke eraan!



maar natuurlijk vind niet iedereen het liedje leuk :wink: dat is normaal! :mrgreen: Maar goed ook anders was het wel heel saai LOL