Wie is hier bekent mee en wil zijn/haar ervaringen delen.
Ik heb voor woensdag een afspraak gemaakt omdat ik met mijn handen in het haar zit momenteel.
De opvoeding van 3 kinderen valt me erg zwaar en het beeld wat ik had van opvoeden ligt behoorlijk ver van de realiteit.
Dus wie is er mee bekent en wat heeft het voor jou en je gezin gedaan?
Ik heb er ervaring mee toen ik een tiener was en om heel eerlijk te zijn had ik een hele fijne orthopedagoge. En het heeft me zeker geholpen.
Ik heb er ervaring mee, wij hebben het traject net afgesloten. Ik wil er wel meer over vertellen, maar dan wel via pb.
Geen ervaring.
Wel een :hug: voor je!
Allereerst een :hug:
Ik ben zelf orthopedagoog. Komt hij/zij bij je thuis? Je kan in elk geval verwachten dat je uitgebreid kan vertellen hoe het gaat en vaak ook dat ze een poosje kijkt hoe jullie met elkaar omgaan en aan de hand van zulke dingen kunnen ze je dan tips meegeven.
De orthopedagoog heeft spreekuur op het consultatiebureau dus daar zie ik haar.
De twee kleintjes gaan mee want oppas is moeilijk te vinden, dus hopelijk kan ze dan gelijk al zien waar het fout loopt.
Ik weet niet of je er ook een brief over gehad hebt?
Ik ben namelijk ook via het cb bij een orthopedagoog geweest, en had Justin mee genomen. Want het ging immers over hem. Maar er werd me wel heel duidelijk gemaakt dat het niet de bedoeling was dat Justin mee kwam en dat ik alleen of als ouders samen moest komen.
Verder heeft ze mij toen niet zo kunnen helpen helaas. De tips waar ze, in mijn geval, mee kwam kende en gebruikte ik al.
Uiteindelijk blijkt bij ons nu dat hij waarschijnlijk adhd heeft. Op school begint dit nu ook heel duidelijk te worden, dus ergens gaan we een keer starten met testen enz. Een hele weg nog voor de boeg dus, alleen de stap maken om het daadwerkelijk te doen vind ik nog moeilijk.
Ik hoop echt dat ze je verder kan helpen en dat het je een beetje rust brengt.
hier wilde ze ook niet dat ik de knderen mee zou nemen. Ze wilde met mij praten over de kinderen en daar hoorden geen knderen bij.
heb er zelf veel aan gehad. NIet aan tips, maar wel een stukje bevestiging in mijn grote onzekerheid!
Hoe was je afspraak?
Heb je het idee dat je er wat aan hebt?
Ik hoop het voor je!
Ja een hoop duidelijke tips gekregen.
We moeten het woordje "niet"gaan schrappen haha gaat lastig worden.
Verder is het erg druk en warrig in mijn hoofd nu dus zodra ik alles op een rijtje heb gaat het goed komen!
Fijn dat je duidelijke tips hebt gekregen zeg.
Woordje niet schrappen is idd lastig, betrap ik mezelf ook vaak op.
Hopelijk heb je snel een beetje rust in je hoofd :hug: .