ORS

Even een vraag en ik hoop dat ie hier even in de huiskamer mag blijven staan aangezien daar de meeste mensen kijken en het een beetje haast heeft :pray:



Ik heb ORS gekregen voor Lana van de ha.



Meissie drinkt erg weinig en is flink aan de diaree. Nu slaapt ze al vanaf half 6, maar ik vroeg mij af of ik haar wakker moet maken om haar de ORS te geven, of moet ik haar laten slapen.



Mijn gevoel zegt wakker maken en een beetje laten drinken,maar mijn verstand zegt lekker laten slapen. Zit een beetje in dubio nu.

Ik zou zelf de huisartsenpost even bellen. Die kunnen ook telefonisch advies geven.



Beterschap met haar!

Luister naar je gevoel!!

Ik zou haar ook even drinken geven!

BETERSCHAP!! :-*

Heeft ze ook koorts? En nog wel plasluiers?

Ik zou even afwachten, ze zal nog wel wakker worden voordat jullie gaan slapen en dan haar de ORS geven.



Bij twijfel even de HApost bellen hoor !

ik zou haar ook even wakker maken. Beterschap met je meisje!

Laatste minibeetje plas was om half 6. Geen koorts.



Heb haar zojuist even wakker gemaakt en ze heeft wat osr op.



Heb haar tuitbeker staat netjes in haar bed zodat als ze wakker wordt dat kan drinken.



Ze vond het iig niet lekker :shifty:

Trouwens, bedankt dat jullie zo snel reageren!



:-*

Hoi,



De afgelopen week heeft Simone hetzelfde gehad. Heb toen bij Kruid*at Ors met bananensmaak gekocht. Deze vond ze wel lekker.

Heb overigens een injectiespuitje gebruikt omdat ze echt niets wilde hebben. Ze had al twee dagen bijna niets gedronken. anders hadden ze haar opgenomen en dat wilde ik liever niet. (kwam aan alle kanten eruit)

Dezelfde nacht wilde ze een beetje fles dus heeft wel geholpen.



Misschien een idee voor jouw dochter??

:think: Succes

Ik heb met Chloë hetzelfde gehad een paar weken geleden, ook van de arts ORS gehad, werkt prima.

Houdt er wel rekening mee dat ze na de diarree last kunnen krijgen van verstopping, dat is wat hier is gebeurt en daarvoor weer een laxeermiddel gekregen, Het komt niet altijd voor maar dan kun je er in ieder geval rekening mee houden.

Hopelijk is je meisje snel weer beter.

Ik zou haar wakker maken. Want als je ORS heb gehad zal er een goede reden zijn en moet je het ook wel regelmatig geven anders heeft het geen zin. Succes ermee.

Ik zie dat je je topic OSR hebt genoemd in plaats van ORS. Misschien dat je meer reacties krijgt als je het even verandert.

ja wou net zeggen…t heet toch ors



schoonheidsfoutje :-*

Een goede tip die ik zelf van de hap heb gekregen toen Arwen diarree had: sportdrankje (AA o.i.d.) i.p.v. ORS. Het heeft dezelfde werking, en het is veel lekkerder! Beterschap voor je meisje! :hug:

wij adviseren altijd als je kindje ziek is en medicijnen moet: gewoon laten slapen en de medicijnen geven als het wakker is.