Originele leuke grappige kado's gezocht voor......

Hallootjes allemaal,



…een verloving!

Ja, gisteren een smsje gehad van mijn vriendin! Zij zijn gisteren verloofd.

Nu zijn wij daar met oud en nieuw uitgenodigd, daar wil ik sowieso niet met lege handen aankomen.

Weten jullie leuke, originele grappige kadootjes om te geven, ik denk dat ik een mandje samen ga stellen.

Ze zijn al eerder getrouwd geweest, hebben beiden al grote kinderen.



Ik hoop ook leuke ideeën!



Liefs,

Moon

Nou ja, voor een verloving… voor een bruiloft geef ik altijd (traditioneel in de middeleeuwen) brood en zout, de ‘basisbenodigdheden’ voor het nieuw gevormde huishouden…

Het brood maak ik dan zelf, een zoet vlechtbrood (voor de 'vervlochten zielen zeg maar :wink: ) met rozijntjes, honing erover en amandelschaafsel (voor de zoete dingen des levens)… valt altijd in goede smaak!

Maar voor een verloving… :think:

Voor in je mandje:

2 glazen

flesje champagne

bakje aardbeien

flesje massage olie

lekker wierrookje

wierrook houdertje

zakje rozenblaadjes

leuke romantische flim (DVD)



Voor een heerlijk romantisch avondje

Geef van een peper en zout stelletje alleen de “peper-deel”…en dan het “zout-deel” met trouwen. Gewoon als geintje bijvoorbeeld.

Je kan volgens mij bij de tnt kadoshop een wijn of champagnefles met eigen etiket maken…wel leuk met oud en nieuw met hun eigen naam erop…dát is hun jaar sowieso dan hé als ze in 2008 gaan trouwen :inlove:

Ik weet niet wat je budget ongeveer is?

Wat ik grappig vind: je kunt een ster naar ze laten vernoemen. Dan krijgen ze een pakket met de precieze coördinaten en een certificaat en nog wat grappige dingetjes. Je kunt de ster bijvoorbeeld op de verlovingsdatum laten zetten (met terugwerkende kracht) of op de trouwdatum als die al bekend is.

(geefeenster punt nl)

Ooooooooohhhhhh, wat een leuke ideeën!

Leuke kadotips trouwens, geef een ster lijkt mij ook wel wat! Ga een kijkje nemen op de site!



Alvast bedankt! Meer ideeen blijven welkom!



Liefs,

Moon

@S@nne wrote:

Ik weet niet wat je budget ongeveer is?

Wat ik grappig vind: je kunt een ster naar ze laten vernoemen. Dan krijgen ze een pakket met de precieze coördinaten en een certificaat en nog wat grappige dingetjes. Je kunt de ster bijvoorbeeld op de verlovingsdatum laten zetten (met terugwerkende kracht) of op de trouwdatum als die al bekend is.

(geefeenster punt nl)




Euh, jongens… dit is nep hoor… las er laatst een artikeltje over…

Leuk idee, dat wel, maar die ster krijgt echt niet jouw naam… sorry :cry:

@Ellen69 wrote:

@S@nne wrote:
Ik weet niet wat je budget ongeveer is?

Wat ik grappig vind: je kunt een ster naar ze laten vernoemen. Dan krijgen ze een pakket met de precieze coördinaten en een certificaat en nog wat grappige dingetjes. Je kunt de ster bijvoorbeeld op de verlovingsdatum laten zetten (met terugwerkende kracht) of op de trouwdatum als die al bekend is.

(geefeenster punt nl)




Euh, jongens… dit is nep hoor… las er laatst een artikeltje over…

Leuk idee, dat wel, maar die ster krijgt echt niet jouw naam… sorry :cry:


Ja, het is sowieso natuurlijk een beetje onzin. Maar ik vind het toch leuk. :wink: