Lotte d’r juffen vieren woensdag hun verjaardag, maar ik heb geen idee wat ik voor ze zal kopen. Iets maken wil Lotte niet, dus ik moet morgen echt iets kopen, maar wat? Hebben jullie een leuk/origineel idee? Ik vind chocolade of badschuim zo afgezaagd…
Groetjes en alvast bedankt!
Viratine
leuk prente boek bij bruna hebben ze er vaak al wat in de aanbieding voor nog geen 5 euro…
eigen tekstje voor in het boek schrijven met bedankt enz en word altijd erg gewardeerd
hier hebben ze ook altijd juffen dag…
vorig jaar 2 witte blanco bekers gekocht, en met een water vaste stift wat op laten tekenen…
Vonden ze super leuk…
maar goed lotte wil niet knutselen,
dus miss. een beker/kopje met dropjes?
Als medewerkster van een kdv kregen wij ook regelmatig cadeautjes. Het ‘probleem’ daarvan is dat het zich thuis opstapelt, weggooien vond ik vaak lastig, omdat het toch een bijzonder cadeautje van dát kindje was, maar het staat ook vaak in de weg.
Ik ben dan juist altijd blij met iets te snoepen
Een boekje vind ik ook altijd leuk!!
Oh en laatst hebben wij van een kindje dat afscheid nam een kleine boeddha gekregen met een gelukswens. Dat vond ik wel heel lief en heb ik ook zeker bewaard!!
ik ben dol op fruit!! leuk bakje met fruit, of een vruchtensapje erbij… maak je mij dolgelukkig mee! :dance:
http://oeifactory.blogspot.com/2010/06/kadootje-een-koekjespot-voor-sophie.html#more
ik heb deze voor de juffen van mijn jongste gemaakt. Was een succes!
mandje met erin: doosje lekkere thee, kandijsuiker, minipotje honing, lekkere bonbonsjes eventueel een mooi theekopje/glas
silofaantje eromheen met een grote strik.
Ik vind gewoon een leuke tekening, zelf gemaakte strijkkralen, zelfgeregen armbandje oid altijd nog het leukste om te krijgen.
Verdere orginele kadootjes vond ik een leuk tijdschrift, een theekopje ingepakt met een bonbonnetje en theezakje in cellofaan, bloembolletjes , hemabon van 5 euro… ach alles is leuk, als het maar geen 20 repen chocola of badschuim is :mrgreen: