Origineel cadeautje voor kraamhulp

hier vroeg de kraamhulp bijvoorbeeld ook om een geboortekaartje, dus dat was voor mij ook een teken denk ik hoor!



Ach zelf vind je het ook leuk om iets extra gewaardeerd te worden en als het allemaal leuk blijft, waarom niet.

tis dat me vriendin komt kramen… maar anders krijgen ze ook niet meer dan een klein aardigheidje… een foto of een handdoek met zeepje…

tis tenslotte ook gewoon werk voor hunnie!



maar vor me vriendin wil ik iets speciaals… wat weet ik niet… k vond dat ontbijdje wel een erg leuk idee…

foto van haar en de kleine en dan vergroten op canvas?

mijn kraamhulp van maris was zwanger en hebben we haar een zwitsalpakket gegeven

@jen wrote:

foto van haar en de kleine en dan vergroten op canvas?




Dat is toch ook nogal duur? Niet dat ik dat niet over heb voor goede hulp, maar denk je dat zo’n kraamhulp dat doek gaat ophangen bij haar thuis.



Een foto zou denk ik meer gewaardeerd worden!



Ik zie wel een aantal leuke ideeen, maar iets met een foto vind ik toch wel erg leuk, zeker omdat ikzelf ook graag fotografeer…

Nou hier kregen ze lekker niks.

Wel een geboortekaartje,maar verder geen cadeau hoor.

Ze worden gewoon betaald voor hun werk dat ze doen.

Natuurlijk is een cadeautje wel leuk,maar dat vind iedereen denk ik wel en niemand anders krijgt dat haast in zijn/haar werk.

et punt is een beetje… gaf me viendin zelf een keer aan! ze krijgen zoveel spullen die ze niet gebruiken!! van tig gezinnen bv een foto in een lijstje!! die foto ging eruit en lijstje in de kast voor als ze nog is een keer een foto had!



iets van eten… k bedenk opeens een vleesschotel of lekker taartje… als je toch wat wil geven… dat komt vaak altijd uit en op

Ja dat denk ik dus ook, dat ze veel “rommel” krijgen waar ze dus uiteindelijk niks mee doen.



In de ogen van de ouders die het geven is het natuurlijk geen rommel, maar kan me voorstellen als je iedere week een ander kindje hebt en daar steeds fotolijstjes van krijgt, dat je echt geen 52 vreemde babies op je dressoir neerzet!!!



Daarom heb ik alvast een doosje zeevruchten bonbons gekocht, en ik geef er wel een leuke foto bij, die kan ze dan eventueel in een boekje doen.

Ik denk dat iedere kraamhulp wel een fotomapje bijhoud van alle kindjes die ze verzorgt heeft!

Wij hebben de kraamhulp van Noud een bioscoopbon gegeven en die van Marlot een Douglasbon. Het waren allebei schatten die me heeeel veel geleerd hebben en verwend hebben! Bij Marlot hadden vrienden van ons net een dochtertje gekregen dat was overleden en ik had echt heel veel steun aan haar. Vandaar een extra kadootje :slight_smile:

Wij hebben een grote bos bloemen en een theaterbon gegeven omdat ze had verteld regelmatig naar het theater te gaan. Later hebben we nog een kaartje gestuurd met een foto van haar en Kyan erop.



Ik denk zelf dat een foto met een lijstje idd wel leuk is maar niet in de woonkamer van de kraamhulp belandt. Als ze elke week een lijstje krijgt… :roll: Maar goed, ze vindt het natuurlijk sowieso prachtig om iets te krijgen want het hoeft allemaal niet. Dus elke waardering in de vorm van bloemen, chocola, een foto of iets anders zal 100% gewaardeerd worden.



:-*

@schoen wrote:

Nou hier kregen ze lekker niks.

Wel een geboortekaartje,maar verder geen cadeau hoor.

Ze worden gewoon betaald voor hun werk dat ze doen.

Natuurlijk is een cadeautje wel leuk,maar dat vind iedereen denk ik wel en niemand anders krijgt dat haast in zijn/haar werk.
zo denk ik er dus ook over. :mrgreen:

De mijne heeft een foto en een geboortekaartje gekregen.3 zoenen en een hand. :mrgreen:

onze kraamhulp vond een cd van de band van mijn vader erg leuk, die we toendertijd veel op hadden staan, dus daar hebbenw e snel een kopie van gebrand, en een hoesje gefabrideerd met een foto van anna.



deze keer zullen we wel zien of we toevallig ergens aan denken, ik geef liever niet iets omdat het moet/hoort, maar juist omdat iemand iets leuk vindt…