origineel cadeau voor 60-jarige vader die alles al heeft!

Goedemorgen!



Ik weet wel al een tijdje dat mijn vader MORGEN 60 wordt, maar ik kan gewoon NIETS bedenken wat we hem kunnen geven voor cadeau.

Hij heeft eigenlijk alles al, heeft geen wensen.

Hij heeft onlangs zijn motorrijbewijs gehaald en mijn familie geeft geld om “motorspullen” te kopen, maar geld geven vind ik te flauw (voor iemand die al veel geld heeft).



Ik wil gewoon een origineel cadeau! :smiley:



Foto op canvas niet, want dat wil ik doen als zijn 3e kleinkind geboren is.

Verder koop ik wel het boek “pap, vertel eens”, maar ik wil nog een cadeau geven.

Hij is niet van ballonvaarten, parachutespringen, Hummer rijden en van die activiteiten. Hij tennist graag maar hij krijgt al jaren voor vaderdag tennisballen en sportsokken… Hij golft niet en zit ook niet bepaald in een midlifecrisis (of endlifecrisis :stuck_out_tongue: )!



Budget zo rond de 100 euro max (of zo).



Wie heeft er een creatief brein en helpt mij aan wat ideeen!!??!!



Dank alvast!

Ik lees mee…



mijn vader is van de week 58 geworden, morgen gaan we erheen.

hij weet echt niets voor zn verjaardag :roll:

je zegt hij rijd motor

kijk bij de anwb eens of ze daar mooie routes hebben staan om te toeren

een tanktas voor op de motor (weet niet wat voor motot hij heeft)

mand met lekkere dingetjes

Een fles nixs. Verkrijgbaar bij de slijterij staat een leuke tekst op voor mensen die niks weten te geven of mensen die niks willen hebben. Er zit trouwens jenever in de fles nixs

Hoi meid,





toen mijn vader 60 werd (afgelopen november) heb ik naast een cd die hij graag wilde hebben, zelf een taart gemaakt in de vorm van een 60.

En die helemaal zelf versierd en zonder dat hij het wist… en dat vond hij echt het leukste cadeau van die dag!





Liefs, :-*

Noortje

Toen mijn vader 60 werd hebben wij hem concertkaartjes gegeven.

Zijn we met z’n allen naar Cuby & the Blizzards geweest :dance:

Vond hij écht heel leuk!

@mama_moeder wrote:

Een fles nixs. Verkrijgbaar bij de slijterij staat een leuke tekst op voor mensen die niks weten te geven of mensen die niks willen hebben. Er zit trouwens jenever in de fles nixs




Dat wilde ik ook zeggen, was het eerste wat er in me op kwam :mrgreen:

een etentje in een wat exclusief restaurantje…



motorfanaat, zeg je.

Die moet hij ook onderhouden hé.

mijn vader (61 j) heeft een oldtimer (auto) én hij krijgt voor vaderdag een electrische machine om te polijsten, merk k*rcher.

idee’tje misschien???



liefs

Gerda

Digitaal fotolijstje?



Een cd samenstellen met al zijn favo nummers?



Groetjes,

Femke

mijn vader is ook pas 60 geworden, we hebben hem een Bongo cadeau gedaan (wandelweekend). Die is boven je budget, maar er zijn veel verschillende bongo’s te koop (bij ANWB en online via de gelijknamige site) o.a. van avondje uit. Kunnen ze zelf restaurant/uitstapje uitkiezen.



hier was het echt een hit!

@Kim3e wrote:

Foto op canvas niet, want dat wil ik doen als zijn 3e kleinkind geboren is.


Mooie bon hiervoor maken op goedkoop doek door zijn twee kleinkinderen.

een kado abbonement op een favoriet tijdschrift?

@Claudie23 wrote:

een kado abbonement op een favoriet tijdschrift?




Dat is leuk, een motorblad ofzo.

Die ga ik onthouden voor mijn vader. :slight_smile:

Thanks meiden, er zitten heel wat leuke tips bij.

Ik ga vandaag even de stad in en ga eens op zoek naar de tips die jullie gaven!

Vooral de motorroutes vind ik zelf ook een leuk idee!



De beste man heeft net pas zijn motorrijbewijs gehaald, en een motor moet nog worden aangeschaft, dus ik zal nog maar niet overgaan op het aanschaffen van een poetsmachine e.d.! :mrgreen:



Noortje, je idee van de taart vind ik ook leuk!! :-*



Ik heb gisteren met de kids ook geknutseld (groot glazen windlicht en olielampje beplakt met stukjes vloeipapier).



Bedankt zover voor het meedenken allemaal!



Liefs en fijn weekend!

Wat vind hij van bouwtekeningen? Er zijn kant en klare bouwtekeningen om van alles te maken, van poppenhuizen tot blokhutten van schommels tot biljarttafels.

Bv hier:

https://www.fredsbouwtekeningen.nl/