orgineel kraamkado

ik ben op zoek naar een leuk orgineel kraamkado voor mijn schoonzusje die binnen twee weken gaat bevallen…



een luiertaart valt af want die heb ik al van haar gekregen bij de geboorte van floris en om dan het zelfde terug te geven vind ik niet zo leuk.



ik ben ook a creatief dus iets zelf maken valt ook af…



wie kan me helpen om wat leuks te bedenken en het mag best iets kosten…





oh we hebben trouwens geen idee of het een jongetje of meisje word…

Setje kleding inborduren met de naam (laten doen he)



Spaarpot (bij de juwelier te koop, ingraveren)





Ik kom niet tot originele ideeen eigenlijk, vond het 10 dagen pakket ook altijd leuk…

ikvond het 10 dagen pakket ook erg leuk om te krijgen!



bij een meisje een armbandje met haar naam erin?

Bij SC of rbb een shirtje met tekst op de voorkant. Bijv (zoals ik voor mijn meiden heb)



Mulder original (maar dan natuuuuurkijk met de achternaam van het kindje :mrgreen:)



op de voorkant… HEb het regelmatig als kraamkado gegeven en is ook vak een hele dikke hit.

bestekje met naam erin laten graveren.

kregen wij kado en Michaël gebruikt het dagelijks.



slabbetjes met naam erop.

grote knuffel met naam…



liefs

gerda

stoeltje waar het geboortekaartje op geschilderd wordt (zoek op geboortestoeltje).



Ik heb ooit ergens een stoeltje gezien met een puzzel van de naam erop, maar die kan ik helaas nergens meer vinden.



je kunt ook de horoscoop laten trekken.



10 dagen pakket is ook echt leuk.



heb je zelf geen dingen gekregen die je echt leuk vond?

wij hebben gister een schilderijtje gekregen van prinsenkind punt nl



met een leuke kinderafbeelding met zijn sterrebeeld en zijn naam en geboorte datum erop. ik vond het origineel en leuk.

Bij Bulbby kun je hele leuke rugtasjes en koffertjes bestellen met de naam erop. Wij hebben zelf een rugtasje gekregen en binnenkort geven wij een logeerkoffertje aan iemand als kraamcadeau.



Voor Tess hebben wij een ‘memorybox’ gekregen en die is ook heel leuk maar wel prijzig. Hij is online te bestellen. Als je een linkje wilt stuur me dan maar even een PB dan zoek ik het even op.

ik heb nog niet gekeken maar die memorybox vind ik helemaal het einde…dat gaat het worden…dank je wel…

oef tot ik de prijs zag :shock: …ga ik toch nog even verder kijken :mrgreen:

Tja hij is inderdaad errug aan de prijs…

Misschien kun je zelf zoiets creeeren…leuke box/doos en dan alle spullen los kopen (doosje voor haarlokje, tandje enz, setje voor voetafdrukje, fotoalbum, fotolijstje)?



Succes met zoeken naar het ideale cadeau!

@Billie wrote:

Tja hij is inderdaad errug aan de prijs…

Misschien kun je zelf zoiets creeeren…leuke box/doos en dan alle spullen los kopen (doosje voor haarlokje, tandje enz, setje voor voetafdrukje, fotoalbum, fotolijstje)?



Succes met zoeken naar het ideale cadeau!




ik denk idd dat ik dat ga doen want het idee is gewoon wel harstikke leuk.

Succes!!

Kom je nog even een fotootje showen binnenkort van je eigen creatie??

Die memory box is erg leuk, maar ook wel erg aan de prijs.

Ik zou hem ook lekker zelf in elkaar frubbelen.

Leuke doos bij de xenos halen en daar wat dingetjes in doen.

Eventueel als je zelf creatief bent kan je hem zelf verven en met sierletters de naam van het kindje en de geboortedatum erop zetten.

Leuk zeg die box. :thumbup: …ga ik ook onthouden want ik heb van de zomer 2 meiden die moeten bevallen

wij hebben ooit eens een blokkendoos gegeven, viel ook erg in de smaak

Bambam heeft leuke hand/voetafdrukgipsen.

Etos/Kruidvat heeft tand/haarlokjes (ook de prenatal en hema)



Leuk fotolijstje in de kleur van de doos die je gaat gebruiken.

Fotoboek, voor de eerste fotos etc.



Koop anders zo een koffertjë en dan alles erin :wink:

(te vinden in verschillende kleuren/maten.

bam bam heeft idd leuk spul…maar waar kan ik de prijzen vinden? :think:

Kijk eens op ooievaarspost.



Die hebben ook leuke dingetjes.

zo klaar !!! ik kan alleen (nog niet vertellen wat het is geworden) ivm meelezen eventueel van de aanstaande mama…maar zodra het kindje er is zal ik een foto plaatsen. :inlove:



harstikke bedankt meiden…