Orgasme?

Ben even benieuwd. Het is even een intieme vraag, maar hoevaak hebben jullie zelf nog een orgasme tijdens de zwangerschap?

Ik zit nu in het laatste trimester van de zwangerschap en heb wel 1 á 2 keer per week een orgasme eerlijk gezegd. Mijn libido is namelijk erg verhoogd op dit moment, waarschijnlijk door hormonen.

Is een orgasme eigenlijk schadelijk in deze periode van de zwangerschap? Kan het er bijvoorbeeld voor zorgen dat je vroegtijdig weeën krijgt of dat door het samentrekken van de baarmoeder tijdens orgasme het kindje in de navelstreng verstrikt raakt met het nekje?

Willen jullie de poll invullen en ook aangeven hoelang jullie op dit moment zwanger zijn + eventueel antwoord op mijn hierboven gestelde vragen?

Bedankt alvast!

Bij onze 1ste had ik dagelijks of meerdere keren per dag een orgasme, had toen een sterk verghoogt libido soms zo 6 keer per dag :mrgreen: :drool:

En bij de 2e wisselde het

Toen ik zwanger was van de 1e had ik dat ook…

En bijna iedere dag en orgasme :shifty:

Mijn VK zei dat dat voelde als een harde buik voor de baby en zij noemde dat een stevige omhelsing…de baby heeft er geen last van iig.

Niets mis mee hoor…lekker van genieten…ik kon toen ook nog makkelijk vaker achter elkaar een orgasme krijgen…

Bij de 2e was het iets minder maar toen voelde ik me anders en mijn man was toen aan het einde ‘‘ziek’’ en moest rustig aan doen dus dan is dat vanzelf ook minder hé :shifty:

erm ik heb er nu deze dagen minimaal 1 per dag hahah, maar over het algemeen bekeken in de hele zwangerschap een paar keer per week.

Nu gewoon meer omdat we het meer doen, ook een beetje in de hoop dat het wat start hier hahahaha.

Wat wij hier hebben ervaren dat door de sex de bmm verzacht bij ons … wat goed is want ik heb een heeeeel lange en harde bmm, zouden we niet sexen dan komt het kind er nooit uit denk ik :lol: :lol:

jeetje allemaal oversekste meiden hier !!! :shock: :o

ieeeeeuuuuuuuuuwwwwwwwwwww

:liar: bij de 1e dagelijks maar omdat ik last had van mn bekken werd het steeds minder , en bij de 2e ook dagelijks tot het einde en dan ook echt wel minimaal 2x per dag :angel:

Bij mijn 1ste zwangerschap was mijn zin in seks bijna helemaal verdwenen.

Nu bij de 2de zwangerschap heb ik er weer hetzelfde :oops:

Arme vent van me :mrgreen:

@romata wrote:

Bij mijn 1ste zwangerschap was mijn zin in seks bijna helemaal verdwenen.

Nu bij de 2de zwangerschap heb ik er weer hetzelfde :oops:

Arme vent van me :mrgreen:

hier kan ik me bij aansluiten voor 3 zw.schappen.

Mijn lijf stond volgens mijn in de ‘ach ben toch al zwanger, die sex dient nu toch geen nut’ modus :oops:

Echt libiNO was het bij mij…

Gelukkig allemaal goedgekomen :mrgreen:

Ik durf nu gewoon niet… Mijn tweede werd te vroeg geboren, na een orgasme dat weeen opwekte. Bij mijn derde mocht ik gewoon geen seks meer hebben, omdat het weeen opwekte (paar keer in ziekenhuis beland met vroegtijdige weeen en uiteindelijk met 37 weken wel weer seks, en een paar uur later een baby).

En nu mag ik het voorzichtigjes proberen, maar ik durf dus echt niet :?

Hier is de zin in sex zo goed als verdwenen. Vaker dan 2x per week zal ik echt geen orgasme hebben.