Organizer of tas vakantie kids in de auto?

Wat denken jullie, is zo’n auto organizer voor aan de stoel of gewoon een tasje voor de kinderen handiger? Ik vermoed dat de jongste niet bij zo’n stoeltas zou kunnen. Ervaren gebruikers?

Ik heb vorig jaar zo’n autostoel-organizer bij het KV gekocht. Nog niet gebruikt, dus geen ervaring. Maar het lijkt mij dat de jongste er inderdaad niet bij kan, omdat ze vast in de gordeltjes zit. Als de oudste in een autostoel nr 2 zit, dan kan ze er wel bij. Want dan kan ze naar voren, omdat de gordels meegaan.



Wij hadden vorig jaar een boodschappentas naast het autostoeltje gezet, met daarin allemaal speelgoed. Dat werkte op zich wel goed, dan kon ze er zelf iets uit halen. Dit jaar gaan we de autostoel-organizer gebruiken. Over vijf weken kan ik je meer vertellen. :wink:

Ik heb zelf niet zo’n ding aangeschaft, maar zat er al een tijdje over te denken, want het leek me zo handig. Alleen toen ik van de week bij de K ruidvat was (daar zijn ze deze week in de aanbieding) zag ik dat er toch wel erg weinig bergruimte in zit. Mijn zoon wil altijd een hele stapjes boekjes mee en heeft ook zo’n kinderlaptop met allemaal spelletjes erop. Dat kunnen we er al niet in kwijt. En daarnaast kan de jongste er niet bij, want die zit nog strak in de gordels. Laatste bezwaar was dat de beenruimte ook wat minder wordt, dus mijn conclusie was: niet kopen. Gewoon een tasje of kratje met spulletjes tussen de kids op de achterbank werkt ook prima!

Ik lees mee…zit er namelijk ook aan te denken er eentje aan te schaffen.

Het lijkt me iig heel handig.

Ik denk dat het toch een tas/krat wordt. We gingen dit weekend 2,5 uur rijden, en wat blijkt, onze oudste zit steeds tegen de stoel aan met haar voeten, als spel, maar dat zie ik dus al niet zo. Verder moet er bagage tussen de stoelen en vraag me af of dat die dingen dan passen en ik denk dat wat ik mee wil er niet in past. Een krat/tas ofzo is ook meteen uitgepakt op lokatie, kan daar als speelgoedkrat/tas dienen.



Ik hoor graag jippie hoe je het vond! Wanneer ga je?

Wij gaan maandag over twee weken weg, we komen een week later weer thuis. Dus dan laat ik je het weten!