Orgametril en zwangerschap

Hoi dames,



een heel gedoe met enorme pijnen, nu met ik orgametril slikken anders houdt het niet op. Maar de kans is er ook dat ik misschien zwanger ben/wordt (dat weet je natuurlijk nooooit). Stel nou dat ik orgametril slik en over 2 weken erachterkom dat ik zwanger ben (zowel medicijnen en zwanger hebben wel zelfde symptomen, maar dan een tester ertegenaan).



Is dit schadelijk?



Ik heb zoveel bijsluiters gelezen en de ha gevraagd, en ik weet dat je het niet mag slikken bij zwangerschap. Dat is bij mij niet het geval maar misschien ook wel… Hebben jullie ervaringen hiermee?



(in de bijsluiter staat dat het helemaal niet goed is voor de ontwikkeling 1e 4 maanden)

WAT U MOET WETEN VOORDAT U ORGAMETRIL INNEEMT

Gebruik Orgametril niet

  • bij zwangerschap of het vermoeden van zwangerschap





    Dan zou ik nog even 2 weken wachten voordat je begint.

Rooike, de pijn is niet meer vol te houden en ik loop al lang bij de gyn/ha etc. De oplossing is zo snel mogelijk ermee beginnen volgens hun. (het kan erger worden en dan moet ik weer in een hele molen onderzoeken opnames etc)



ze hebben mij geadviseerd gewoon te beginnen omdat het gewoon niet zeker is. Maar het zit me gewoon niet zo lekker. Ik dacht dus even kijken of er iemand is die het slikte en erachter kwam dat ze zwanger was en ermee stopte…

Tsja lastig meis, maar als je zoveel pijn hebt, zou ik daar persoonlijk eerst vanaf willen en idd beginnen, maargoed dat is persoonlijk dus eigenlijk een te onbeantwoorde vraag.



Weet diegene die het heeft voorgeschreven ook dat jullie bezig zijn voor een nieuw kindje?? Misschien ligt daar nog wel een gesprekje om te voeren? Voor dat je je beslissing neemt?



Succes