Wie oh wie kan mij helpen? Ik zoek voor Swen iets leuks voor het EK (shirt/romper/bandana) maar kan nergens wat vinden?! Ik heb al gegoogled, maar niets?! Ben ik nou :roll: :roll:
Alvast bedankt!
bij name it hebben ze leuke pakjes… t-shirt + shortje (14 euro geloof ik…), maar ook losse shirtjes…
Bij simpele kleuren en de regenbogenbabies kun je zelf iets laten bedrukken. En heb je een Bijenkorf in de buurt? Wij hebben van mijn schoonouders een heel leuk shirtje gehad met “hollands next top scoorder”, maar ze hebben er nog veel meer :mrgreen:
Oh en dezezijn ook leuk :inlove:
Prenatal, Hans Textiel
Ik heb bij Prenatal een oranje shirtje en een huphollandhup-fop gescoord.
Shirtje was 6 euro geloof ik, en de fop 3 euro…
Bij Simply Colors kun je hele leuke dingen laten bedrukken, maar is wel een stuk duurder!
Succes!
Bij henk ten hoor, 3 euro per shirtje.
Wow een heleboel goede tips! Heel erg bedankt! :-*
ik ben bij de etos geslaagd voor 2,50 euro
Bij de C&A heb ik een leuk shirtje gehaald :thumbup:
In de meeste winkels ligt wel oranje nu :lol:
Amélie en haar neefje krijgen van oma een shirt met hun naam, gespaard bij de echte slager :mrgreen:
Ik heb ook bij prenatal een hoop oranje EK kleertjes gezien.
bij hans Textiel heb ik een hemd met boxershort gehaald en een tshirt. Kost bijna niets, maar wel erg leuk spul!!
Bij aktiesport zag ik ook mini voetbal pakjes. Ik weet niet vanaf welke maat. Ze hebben ook een website.
Hahaha, gezien de reacties heb ik echt met oogkleppen rondgelopen!! :oops: :oops: Maar ik heb inmiddels 2 shirts besteld en zal nog even bij Prenatal gaan kijken!!
Bedankt meiden!
Bart Smit, shirt voor 4,99 euro!
bij de hema hebben ze ook veel.
en idd prena en etos