Orange baby's

Ik heb net met open mond en vol walging gekeken naar de "reclame"van Orange baby’s. Een ooievaar die het gevecht aangaat met een gier en uiteindelijk wint. Dat gevecht is echt heel mooi gemaakt, maar ik hoef niet om 9 uur 's morgens te zien hoe een ooievaar zijn snavel in de rug van een gier boort :shock: En ik wil zeker niet dat mijn kinderen die reclame onder ogen krijgen!



De “reclames” voor Orange baby’s zijn vaak heel heftig vind ik. Een paar jaar geleden zag je hoe een afrikaanse moeder heel liefdevol kaar kindje in bad deed, aankleedde n het kindje vervolgens in een doodskistje legde.

Heel shocking, maar ja niet zonder reden natuurlijk.



Ik steun de organisatie van harte, maar ik vind deze reclame echt niet kunnen op dit tijdstip

Die twee keer dat hij pikt?

Dacht dat het heel dramatisch en bloederig was toen ik je berichtje las, maar het valt me mee moet ik zeggen…



Kinderen worden in het echte leven (helaas) wel met andere (hardere) feiten geconfronteerd dan de ooievaar en deze gier. :mrgreen: :oops:

Ik heb de reclame nog niet gezien, maar zal er eens op letten.

@Elka wrote:

maar ik hoef niet om 9 uur 's morgens te zien hoe een ooievaar zijn snavel in de rug van een gier boort :shock:


“boort” zo heb ik het nog niet bekeken.

De oudste is 5jr, en haar reaktie was: oh, kunnen die vogels ook ruzie maken? En wanneer zie ik die hier eens in de tuin? :lol:



http://youtu.be/3dX78MetB5I linkje van de commercial.

Ik vind em eigenlijk best mooi gemaakt.

ik vind hem prachtig gemaakt :thumbup: duidelijk

Ik vind het wel meevallen, denk niet dat mijn jongste daar zwaar van onder de indruk zal zijn. Onze katten zijn soms heftiger in hun ruzies…(om later weer als de beste maatjes bij elkaar te gaan liggen). Ik vind de reclame heel mooi, niet iets om gelijk weg te zappen als de jongste ook kijkt.

onze kinderen zullen hier ook niet van onder de indruk zijn… ze zullen overigens de reclame ook echt niet snappen.

Ooievaars brengen namelijk geen kindjes, daar moeten mama’s hard hun best voor doen :wink:



Maar onze kat kwam laatst met een nog half levende duif in de bek over de schutting en onze kinderen wouden eigenlijk wel even er bovenop staan kijken hoe onze kat het werk af zou maken :shifty: .



Ivm potentiele zieke duif heb ik ze maar naar binnen gelaten en de deur gesloten… omdat ik niet in een dode duif met bijbehorende veren in onze woonkamer zat te wachten :oops: .

ik vind hem ook niet echt schokkend…



en prachtig gemaakt… :thumbup:

Na de commercial gezien te hebben kan ook ik zeggen dat ik er niet van onder de indruk ben zoals hij in eerste instantie wordt omschreven.



Ik denk dat het voor een kind gezien wordt als een spelletje der natuur. Net zoals leeuwen gazelles pakken.



Ook ik vind de reclame mooi gemaakt.

Oh dat babietje aan het eind :inlove: :inlove: Word ik helemaal week van.



Dat pikken is idd onnodig, maar ja hoe laten ze de ooievaar anders ‘winnen’?

Ik heb hem net gezien, en ik vind hem prachtig gemaakt.

Erg ontroerende en confronterende reclame.

En hoe verklaar je dat stervende zeehondje op het strand dan aan je kind?

Wordt ook gewoon overdag uitgezonden.



Wat mij betreft zenden ze dezelfde reclames overdag uit als 's avonds hoor, daar niet van.

die gier vliegt toch levend weg :think:

Ik zie het probleem ook niet zo geloof ik…

Ik vind er niets schokkends aan. Ik denk dat ze een stukje natuur heel goed laten zien zo! Bijzonder gemaakt!

@lydia wrote:

die gier vliegt toch levend weg :think:

Ik zie het probleem ook niet zo geloof ik…


Mijn eerste reactie ook, na het zien van de commercial…

En het is ook helemaal niet bloederig ofzo dus ik snapte het eigelijk ook niet zo hahaha!