Vorige bevalling was in 3 uur gepiept en volgens de vk en gyn zal deze waars. nog sneller zijn, maar ondanks dat gaat onze bink toch elders heen.
Ik bel bij de eerste beste serieuse kramp die ik voel, mijn schoonouders en die komen onze bink dan halen ook midden in de nacht
Die wonen 30 min verder op, mocht het nou heel heel heel snel gaan, dan bellen we mijn zwager die 5 min verder op woont en die komt onze bink halen en dan halen mijn schoonouders onze bink weer bij hun op.
Of ze blijven daar wachten op HET telefoontje,haha daar zie ik ze ook voor aan…:mrgreen:
Ik wil rustig en ontspannen kunnen bevallen en niet met de gedachten “ojee straks wordt onze knul wakker” en ondanks dat hij in een ledikantje slaapt wil ik niet dat hij daar wakker in ligt te wachten of helemaal overstuur raakt tot ik klaar ben.
@littlewonder wrote:
Als de bevalling zelf 's nachts is doe ik ook niks, onze zoon slaapt toch in een ledikantje, die kan er niet zelf uit. En als hij dat wel wil, en het is zo toevallig dat de baby er net uitkomt, dan heeft hij even pech Maar als het overdag is, dan bel ik wel mijn ouders of schoonouders, of die hem op komen halen.
maar ik duim voor het 's nachts geboren worden van het kindje, dat lijkt me ideaal. Dan kan onze zoon gewoon doorslapen, en heeft hij 's morgens zijn broertje of zusje
Ik vind dit eerlijk gezegd niet echt een verstandige keuze. Als hij wel toevallig uit zijn bed wil op het moment supreme is dat misschien nog niet zo’n ramp, moet hij even wachten, maar wat als het een halfuur ervoor is? Het kan toch best heel beangstigend zijn voor zo’n kleintje om een halfuur alleen te moeten wachten terwijl je allemaal vreemde geluiden hoort. Voor ons zou dat geen optie zijn en wij zouden het kind er dan bij halen, wat wellicht ook niet de beste keuze is… Het is natuurlijk ideaal als hij lekker doorslaapt, maar ik zou er echt niet vanuit gaan en zeker zorgen dat er iemand is die hem op kan vangen als hij toch wakker wordt. Desnoods zit diegene voor piet snot op de bank te wachten tot hij wakker wordt terwijl hij doorslaapt.