Oproep Gezocht voor damesblad VRIENDIN persoonlijke verhalen

Voor het landelijke damesblad VRIENDIN zijn we op zoek naar persoonlijke verhalen van vrouwen.



Het gaat om een nieuwe gezondheidsrubriek waar (veel voorkomende en herkenbare) gezondheidsproblemen en -vraagstukken aan bod komen vanuit een human interest oogpunt.

Dus een rubriek over herkenbare kwaaltjes en/of gezondheidsproblemen, het moet iedere vrouw kunnen overkomen.



Bijvoorbeeld over een postnatale depressie, vervroegde overgang, zonneallergie, overmatige haargroei, urineverlies…en ga zo maar door.

Met het eerste onderwerp: Ik was te dik om zwanger te worden, zijn we met spoed op zoek naar een vrouw die overgewicht had, zwanger wilde worden en is afgevallen voor ze daadwerkelijk zwanger was.



Wilt u aan hieraan meewerken, stuur dan een mailtje aan redactie@kindjeopkomst.nl o.v.v. Vriendin

Vriendin zoekt jou!



Voor een nieuwe gezondheidsrubriek zoekt het weekblad Vriendin vrouwen die willen praten over kwalen die iedere vrouw kan overkomen. Het eerste onderwerp wat we willen aansnijden is: Pijn bij het vrijen (dyspareunia) bv door endiometrose.



Wil jij je persoonlijke verhaal delen en vertellen hoe jij ermee omgaat, je gezondheidsklacht aanpakt en misschien gedeeltelijk hebt opgelost? En vind je het leuk om jezelf op je mooist op de foto terug te zien bij je verhaal in Vriendin?



Mail dan naar redactie@kindjeopkomst.nl



Wie weet sta jij binnenkort in Vriendin!

Als ik die kwalen zo lees dan voel ik me ineens echt supergezond :mrgreen: Brrrrrrrrrrrrrrrr vervroegde overgang, overmatige haargroei, urineverlies. Zou er bijna een man van willen worden hihi :mrgreen:

…dr is niks leuks aan hoor ,aan overmatige haargroei…

@Sunce wrote:

…dr is niks leuks aan hoor ,aan overmatige haargroei…


Nope :?

Ik doe mee met mijn 2 voorgangsters, is helemaal niet leuk en vooral ontzettend vervelend en onzekermakend en zal ik nog even doorgaan?

Nee ind het is iets dat je overkomt. Ik heb ook behoorlijke haargroei op me benen en armen. Gelukkig zijn er scheermesjes :lol:

ik lachte om het bericht en de opsomming…niet om de kwalen zelf. :wink:

@Debz25 wrote:

Nee ind het is iets dat je overkomt. Ik heb ook behoorlijke haargroei op me benen en armen. Gelukkig zijn er scheermesjes :lol:


Borsten en rug. :?

Nee dat gelukkig niet, het is vooral lange zwarte haren. Heb het idee dat het met elke zwangerschap nog eens erger word :?