OPROEP DAMES DIE AL AKKOORD ZIJN MET AZIJN IN DE IJSKAST!

Meiden,



Ik had laatst al gepost bij het topic over het boekje, maar er komen nog niet echt veel reacties, dus ik open nu maar een apart topic!



Ik was laatst ff met mijn hoofd niet erbij en in plaats van dat ik mijn geselecteerde berichten in mijn inbox wiste, wiste ik alles… dus ook al jullie pb’s met akkoord !



Ik wilde deze printen, maar omdat de p.c. stuk is heb ik dat nog niet kunnen doen.



Stom stom stom stom, dus :oops:!



Daarom deze oproep:



Voor degenen die mij al ge-pb’d hebben dat jullie akkoord zijn met gebruik van jullie berichtjes uit het topic Azijn in de ijskast in een boekje:



willen jullie mij nogmaals pb-en met jullie akkoord en met vermelding welke naam jullie willen dat er gebruikt wordt?



Thanx :-*!

:mrgreen: Ach t overkomt de beste wel eens… 8)

Maar eh mijn toestemming heb je.

En beide namen mogen gebruikt worden.

Kijk maar mn nickname of mn gewone naam.

Ben niet zo moeilijk :think: geloof ik :mrgreen:

eh dit moest een pbtje zijn :oops:

:lol: Kijk, een vergissinkje is snel gemaakt :wink:!



Ik heb inmiddels 12 pb’s, goed zo!!! :thumbup:



Ik ga ze morgen verwerken :-*!

You have a PBtje :wink:

:lol: :thumbup:

YOU GOT PB :mrgreen:

ook pb gestuurd

Ik zal eens kijken of ik de mail nog heb , anders krijg je een nieuwe…

Ik realiseer me nu dat ik nooit gereageerd heb op je oproepje naar mij :oops: Was geloof ik de laatste maanden iets teveel met ander gedoe bezig :?



Mijn dingen mag je gebruiken maar vroeg me af of ze wel zo leuk waren - had ik leuke dingen gezegd :think:



Doe maar onder Bella



:-*

heb ook geen idee meer wat ik gezegd heb, maar je mag het gebruiken hoor :mrgreen: . PB is on the way!!



Groetjes, Angeltje