Is er iemand die weet hoe ik mijn weerstand een beetje kan oppeppen?
Ik ben nu al vanaf einde zomervakantie verkouden, en kom er niet vanaf.
Mn oren zitten al 2 weken dicht, en ik ben het gewoon helemaal zat :?
Ik was al bij de drogist geweesd, maar daar zeiden ze dat ik verder niks mag, alleen voor zwangeren en zogende vrouwen vitamines. Nou heb ik gravitamon, maar werkt ook niet.
Weet iemand een goeie boost?
Heb gewoon het idee dat mijn weerstand echt nihil is. In 3 jaar tijd 2 zwangerschappen, ik voedde nog toen ik weer zwanger was, en voed nu dus ook nog.
Ik weet het niet meer.
Help? :shifty:
Verse vitamientjes: kiwi’s en verse jus. Is ook nog eens heel lekker.
En als je neus helemaal dicht zit even lekker stomen boven een bak gekookt water.
pitamientjes eet ik ook.
stomen doe ik al.
ab kuur slaat niet aan, heb nu een neusspray met ontstekingsremmer erin, maar die doet ook nog niet zoveel.
Dat ik al 3 jaar geen volledige nachten slaap werkt ook al niet echt mee denk ik :think: :roll:
Dat is het ook San… denk ik… als ik slecht slaap ben ik sneller ziek, pukkels in gezicht… voel me slecht…
Even een schoonma, of ma inschakelen… vriendin… die neemt de kinderen s’ochtends over… tiet geven lekker in bed… en dan op n oor, bij slapen… 2x per week een ochtend lekker tot 12 uur in bed… Daar kun je lekker naar uit kijken… en doet je zoooo goed…! :thumbup:
En in weekend Martijn vragen of hij voor je op wilt staan… :thumbup:
En dan even lekker een poos aan de echina force en verder inderdaad RUST RUST RUST!