Oppas (15 jaar)

Wij hebben het nichtje van luv’ gevraagd om op te passen. Volgende week komt ze voor het eerst (een avondje). Ze is 15, wat geven jullie (geld? Uurtarief?) zelf zegt ze dat het niet uitmaakt… :roll: Ze werkt bij de hem@ daar verdient ze 2,50 per uur…



Wat zouden jullie doen?

Tja… lastig ik zou het 3 euro per uur doen denk ik :think: :think: heb je dat je altijd vaste tijden weggaat dus altijd 4 uur weg?

dan kun je ook zeggen 15 euro voor een avond ik zeg maar wat

Ze woont 2 dorpen verderop en blijft slapen. Aankomend weekend komt ze dus voor het eerst…(wij hebben een feestje die tot 02:00 duurt… :think: )

Tis helemaal aan jullie. Per oppas is het verschillend!!

ligt ernaa hoeveel uurtjes 3euro is goed hoor



als ze 4 uurtjes oppast kan de 15 euro doen



als ze 3 uurtjes doet 10 euro … wat vraagt ze zelf ?

hmm kan je niet helpen, ben hier niet zo in thuis. Maar 3 euro wat karin zei vind ik niet verkeerd!

ja moeilijk is dat hier een nichtje die ook wel eens oppast en ze wil er niks voor hebben af en toe nemen we haar eens wat leuks of lekkers mee ze vindt het gewoon leuk wel zorg ik dat er dan allemaal lekkere dingen voor haar zijnen dan geniet ze volop :inlove:

@T@nj@ wrote:

Wij hebben het nichtje van luv’ gevraagd om op te passen. Volgende week komt ze voor het eerst (een avondje). Ze is 15, wat geven jullie (geld? Uurtarief?) zelf zegt ze dat het niet uitmaakt… :roll: Ze werkt bij de hem@ daar verdient ze 2,50 per uur…



Wat zouden jullie doen?




2,50 is dat netto of bruto :think:

Als ze ook nog blijft slapen zou ik een vast bedrag voor de hele avond/nacht afspreken.

Als je per uur betaald totdat je thuis bent (en zij neem ik aan al slaapt) dan ben je wel erg veel geld kwijt.

Ik zou haar een vast bedrag geven dacht zelf aan 25,- euro.

hier was het altijd als ik een avond oppaste kreeg ik 10 a 15 euro.

als ik bleef slapen kreeg ik 25 euro.



ik was toen 17 :wink:

ja ik zou ook een vast bedrag afspreken… 25 euro vindt ik wel erg weinig aangezien ze tot 2 uur oppast… het blijven slapen zou ik niet voor gaan betalen dat is meer zodat ze niet midden in de nacht terug hoeft…

ik zou 30 euro betalen…

Hmmm hier ook erg in dubio, luv dacht ook aan 30 euro…Maar ik moet zeggen dat ik het wel veel vind :think: :oops: Ik kreeg vroeger 15 gulden voor een avondje oppassen…Dat was natuurlijk een andere tijd, maar wat voor een uitgaves heeft een meisje van die leeftijd nou?



Dus ik d8 meer aan 15 euro :think:



Wij gaan nog ff verder brainstormen :mrgreen:

Ja, € 15,- of € 20,- euro is wel een mooi bedrag denk ik.

Zo oud is ze ook weer niet.

Ik kreeg vroeger €2,50 (toen was ik al wel 17) per uur, ik bleef nooit slapen.

Voor een meisje van 20 denk ik iets van 20 euro als ze bij de hema 2,50 per uur verdient dan zou ze met 8 uur werken op dat bedrag uitkomen als het al netto is… nou, dat is toch netjes betaald dan lijkt mij? zeker als het binnen de familie is, ze blijft slapen dus de volgende dag ook mee-eet ( op jullie kosten neem ik aan )



de 15 gulden van vroeger… tja, da’s een andere tijd… en als de euro de gulden is geworden ongeveer… klopt dat ook wel weer :wink:

Ik geef ook voor niet-slapen 15 euro en voor overnachting 20 euro.

Hier komt mijn zusje of broertje of mijn nichtje of neefje babysitten.

Nichtjes zijn 17 en neefjes 15 :wink: .

Toen ik zelf 15 was en oppaste verdiende ik meestal 5 gulden per uur :slight_smile:



Voor een hele nacht zou ik een vast bedrag afspreken.