Opnieuw wassen of laten hangen?

Heb net de was opgehangen en wilde gaan wandelen. Zie ik dat het dus regent.

Nou zit ik te dubben… Laat ik de was hangen en hoop dat het droogt als de regen straks ophoud (volgens buienradar is het een klein buitje)

Of haal ik het zo af en was ik het opnieuw???

Wat doen jullie in die situatie???

Ik persoonlijk zou het opnieuw wassen,

In regen schijnt ook viezigheid te zitten !

even op spoel programma in de machine

Oh, ik ben duidelijk makkelijker :mrgreen:

Hier gebeurt dat ook weleens (ahum, lees: regelmatig), en ik laat het gewoon opdrogen.

8)

Ja ik zou het idd ook even op het spoelprogramma even “wassen”

Ik gooi het altijd dan in 12 min was. even spoelen, centrifuge… klaar!

Ja gewoon ff spoelen, ik had ook de lakens nog buiten hangen :roll:

Er zit weinig kalk in regenwater, wordt je was dus lekker zacht van.

Als het niet doorweekt is zou ik het lekker laten hangen.

Voor zover ik weet is een regenplas nog geen open riool hoor :wink:

Ik zou het dan ook opnieuw wassen :think:

ik laat het ook gewoon hangen, mits het echt een megabui is dan was ik het opnieuw.

Wat zonde van het water zeg… Ik vind het echt nergens voor nodig het opnieuw te wassen. Ja tenzij het doorweekt is, dan moet het natuurlijk wel.

Ik zet als er klein buitje begint mn wasrek gewoon binnen en dan als het droog is weer naar buiten.

Als het een klein buitje is gewoon laten hangen. Kan echt geen kwaad hoor.

Opnieuw wassen zou niet eens in me opkomen eigenlijk :think: zeker niet na een klein buitje.

hier hetzelfde , ik ga echt niet ene hele was opnieuw draaien vanwege een paar regendruppels ( ik heb een trommel van 7 kilo, dus dat zijn flinke wassen die dan opnieuw zouden moeten )

tenzij het een megabui was, dan gaat het wel opnieuw, maar voor die paar druppels echt niet hoor

Ik zou dus met een klein buitje de was ook niet opnieuw wassen.

Lekker laten hangen we hebben als moeders al genoeg werk toch :wink:

Opnieuw wassen? Daar zou ik niet eens over nadenken. Lekker laten hangen. Hooguit nog een keer centrifugeren, maar zelfs daar ben ik te lui voor :mrgreen: 't Droogt vanzelf wel weer.

Als ik overvallen word door een bui en nat regen gooi ik mijn spullen ook niet in de wasmachine :think:

Heb het laten hangen, ben gaan wandelen maar hebben onderweg toch nog twee buien gehad. Geen idee of het hier ook is gevallen.

Zal zo eens gaan voelen…

@Noor82 wrote:

Opnieuw wassen zou niet eens in me opkomen eigenlijk :think: zeker niet na een klein buitje.

bij mij ook niet, zou het laten hangen en het wordt hopelijk vanzelf weer droog…

lekker laten hangen, krijg je niets van! wist je dat heel veel dieren regenwater drinken :mrgreen: