Opnieuw voorstellen! :)

Hay ladies,



Ik was een tijdje (oke, zeg maar gerust anderhalf jaar) non actief, maar mijn man en ik hebben nu zo een rust gevonden, dat we er weer helemaal klaar voor zijn. Voor degene die mij nog niet kennen of vergeten zijn ( :lol: ), mijn naam is Rachel en ik ben inmiddels 26 jaar. Zijn sinds kort verhuisd naar een super leuk appartement in Zaandam en zitten er voorlopig heerlijk.



Twee jaar geleden ontzettend bezig geweest met zwanger raken (bijna obsessief zou je kunnen zeggen) en dat was best een zware en frustrerende tijd voor onze relatie. Wij staan er nu veel positiever in en belangrijker: RUSTIGER, de niks moet, alles mag mentaliteit… een groot verschil met de instelling van twee jaar terug. Wat kan een mens toch groeien in zo een korte tijd :inlove:



Het op je af laten komen werkt zoveel beter dan het forceren van iets, en met dit onderwerp valt er eigenlijk helemaal niets te forceren, dus het brengt alleen maar stress met zich mee.



Vandaag is de laatste dag van mijn ‘rode dagen’ en de ovulatie testen zijn onderweg. Op advies van mijn huisarts… Ik heb ze nooit gebruikt (vond het altijd maar onzin en ik hoorde vele negatieve berichten om me heen), maar ik vertrouw erop dat hij weet wat hij doet :shifty: dus doe ik dat maar netjes he?