opnieuw voorstellen

Al een aantal jaar geleden heb ik een tijdje meegelezen en geschreven maar helaas kwam er de klad in omdat ik het zo druk had. Ondertussen heb ik ook mijn gebruikersnaam maar veranderd. Moet mezelf maar even gewoon opnieuw voorstellen.

Daar gaat ie;

Ik ben Chella en mama van 5 kinderen tussen de 7 en 21 jaar en getrouwd met Antoine.

Sinds de geboorte van de jongste zit ik bij Vereniging Borstvoeding Natuurlijk en ondertussen heb ik de lactatiekundige opleiding in Gent gedaan. Dit jaar zal ik mijn IBCLC gaan doen.

Verder houd ik mezelf intensief bezig met het fenomeen “donormelk” en maak ik mezelf hard voor het heropenen van moedermelkbanken in Nederland. We zijn al een flink eind op weg.

Natuurlijk heb ik ook een “gewone” baan; ik ben supervisor in een hotel/restaurant. Dat doe ik in november al weer 20 jaar; ik heb er veel plezier in want het is erg afwisselend.

Ook al is het even geleden dat ik zwanger was en borstvoeding heb gegeven, denk ik wel dat ik een bijdrage kan leveren aan het forum van KOK. Ervaring genoeg zou ik zo zeggen :smiley:

groet,

welkom terug ! :mrgreen:

welkom terug

hoi Chella,

Heb je op de bv-sites regelmatig voorbij zien komen, maar nu eens met een foto erbij, leuk :smiley:

Enne… er is hier ook een groot deel basisschool leeftijd kids etc, die heb je zelf ook nog, dus los van de bv etc ook nog genoeg actueels voor jou te vinden.

Succes met je IBCLC :thumbup:

Welkom terug :thumbup:

Welkom Terug En Veel Plezier Hier !!!

Ps. Beetje aan de late kant, maar beter laat dan nooit. :wink: