Opnieuw bezig

Hoiii,



Ondanks dat we twee prachtige kindjes hebben die wij hebben mogen krijgen van een lieve donor zijn we nu bezig voor een derde kindje.



Druk aan het testen hier hahaha dat was wel weer even geleden het lijkt erop dat we deze week een zi gaan doen dus heel spannend hier.



De tijd tikt dus we hopen dat het nog een keer mag lukken. De wens is zo sterk en de meiden zien het ook helemaal zitten na lang twijfelen hebben we de knoop doorgehakt :smiley:



Groetjes Diana

Jammer hoor dat het wel 377 x gelezen wordt maar geen reacties :naughty:



Misschien kan iemand mij hier mee helpen.



Heeft iemand wel eens verschijnselen gehad tussen het moment dat het grote gebeuren was gedaan daarna je eisprong kwam en dan moeten wachten totdat je zwanger bent?





Groetjes Diana

Dit topic wordt volgens mij niet veel meer gelezen! Misschien een idee om bij de maandstoppers aan te sluiten?



Maar om antwoord te geven op he vraag; heel vaak van alles gevoeld en dan bleek er niets te zijn geweest en ook een aantal keer geen enkele aanwijzing en een positieve test in handen. Maar op een of andere manier heeft mij lichaam het misschien vaak mis gehad, mijn gevoel is vaak goed geweest!



Veel succes!!