opmaken bedje

Hoi meiden,



Ik heb een klein probleempje,ik heb voor de nieuwe beeb een hele mooie ouderwetse wieg met een niet zo standaard maat. 120 bij 60 in een ovalen vorm.

Ik heb al lakentjes gevonden (geen hoeslakens die passen niet met de 4 punten)en ik kan gewoon een ledikantdekentjes en lakensetjes gebruiken,omdat de wieg bijna net zo groot is als een ledikant alleen de vorm is anders

maar moet er nou nog iets onder het lakentje ik heb van sharon een matrasbeschermer liggen maar dat is dus ook een hoeslaken en die past niet en een zeiltje mag geloof ik niet meer.



Ik heb volgens mij nu al alle onlinewinkels uitgeplozen voor beddegoed maar kan niets vinden.



Dus als jullie tips hebben of me kunnen zeggen wat er nou eigenlijk op het bedje moet ben ik alweer wat verder geholpen.

Ik wil na dit weekend echt alles in orde hebben mocht de beeb zich iets eerder aandienen.



alvast bedankt :-*

en als je gewoon een molton van een gewoon ledikantje eromheen doet, het restant gewoon eronder??

moltons heb ik maar die passen er niet omheen ook niet bij een gewoon ledikantje trouwens.

Maar is dat het enigste wat eronder moet dan?

je hebt speciale hoeslaken/moltons he ik bedoel niet de molton luiers…(al kun je die wel schuin erop leggen, zolang het maar onder het hoofdje ligt(voor eventueel spugen, en anders twee kruislings over elkaar zodat je baby in zijn geheel op de molton ligt)… meer hoeft er inderdaad niet onder het lakentje… het houdt je baby net ff wat warmer, en ze nemen grote hoeveelheden vocht op…