Misschien is onze hangmat toch minder diep? Die van ons is oz’n 10 centimeter denk ikk. Als het nestje erin gaat, blijft er een flinke rand over (waar het nestje dus hoger is dan het hangmatje zelf) welk model heb je? Misschien maakt dat toch echt uit dan? Ik denk er nog even diep over na wat de handigste oplossing is… Misschien kan vast namelijk wel…
ons nestje ligt er echt helemaal in! Die “verdwijnt” als het ware.
De Phil&Teds sport geloof ik, een appeltjes groene :mrgreen:
da’s wel raar, dit is namelijk ook een sport… Op de 2e foto kan je zien hoe het nestje erin zit, ik krijg hem er echt niet dieper in, heb het namelijk meerdere malen geprobeerd… ons nestje blijft echt met een rand erbovenuit steken :think: de wagen zelf is corchoal ( of zoiets ) en het nestje dus voornamelijk zwart. misschien maakt het bouwjaar dan nog uit :think:
Naja, maakt ook niet uit, de wagen zelf is namelijk super Alleen de oplossing voor nu eventjes… Maar we gaan van de week toch proberen hem ‘los’ in de wagen te leggen en kijken hoe dat eruit ziet. Moeten even kijken of we dan de wrapper nemen of de bunker erin. Misschien ziet het er in ‘real life’ toch anders uit dan in onze gedachten…
@ingemamavan2, er zitten wel riempjes in de hangmat, het is namelijk eigenlijk de ‘gewone’ zitting. Dus als je hem als enkel zou gebruiken, dan zou dit de enige zitting zijn. Die waar Jesse inzit, klik je er dan af.
Ik zat ook aan de bunker te denken dan evt. Volgende week maar eens in ‘real life’ gaan passen.
Ik heb de E3.
Tenminste dat staat op de bekleding, we hebben de wagen nu 3 jaar of zo denk ik. Of 2,5 zoiets.
die van ons is 2e hands, maar is 2 jaar oud. De E3 is modelletje voor de Sport weet ik (heb toen beetje georienteerd toen we hem gingen kopen…) Het is ook maar een klein verschil natuurlijk, maar in dit geval wel een praktisch verschil… :think: Naja, we gaan het van de week proberen, maar mocht iemand nog een andere oplossing hebben, horen we het uiteraard graag!
ik zou de bunker dan vast maken met de riempjes en dan de bunker aan de hoofdkant met die touwtjes aan snoeren dat je die opstaande rand krijgt
ik heb m hier er in gedaan met zijn hoofd en dan de klitteband dicht en hij gaat nergens meer heen (alleen passen zijn voeten niet meer… dus die hadden we er uitgelaten anders zou het wel erg proppen worden maar hij vond het niet leuk om in de wagen te gaan dus heb geen foto kunnen maken) (wij hebben een andere maar ging om de bunker)
Als ik de foto’s zo zie zeg ik… nestje weg, Thijs lekker in een skipak met capuchon hijsen en zo los in de hangmat. Een hangmat is niet zo hard als het lijkt en met een skipak is hij omhuld met iets zachts en warms en dan heeft hij vast meer ruimte. Evt een dekentje los er nog over ofzo en dan red je het vast wel langer dan nu. Skipak is goedkoper dan een lodger :thumbup:
maar zou de hangmat niet te ondiep zijn? Of lijkt dat alleen maar?
We zijn vanaf morgen een weekendje weg ( zonder de kids ) maar gaan het volgende week eens proberen, maar vind het zo’n eng idee :? Skipakjes hebben we hier nog liggen in verschillende matenm da’s een goede optie inderdaad ook… We hebben al een lodger (bunker) maar daar zit Jesse nu in in de wagen.
ik denk niet dat het te ondiep is. Probeer het eens binnen, zonder nestje. Nestje neemt heel veel plaats in beslag he.
Die van ons is ook 2de hands trouwens, maar toen was die zo goed als nieuw.
Volgens mij is ie vergelijkbaar, het is wel de oude idd, maar ik zie nu geen verschil…
Als je het nestje eraf ritst, moet je er dan een stang in doen en daartussen hang je dan weer die ‘flappen’ toch?
Idd wat cell zegt, lekker skipak aan en hij kan er zo in…
Ik heb ook een phil en teds, maar heb niet het hele topic gelezen dus weet niet of mijn tip al is genoemd:
Ik deed tim zonder nestje onderin: ik heb een dunne houten plaat op maat gemaakt en daarbovenop een op maat gevouwen deken gelegd. Daarover een hoesje of lueredoek. Zo heeft je kindje veel meer ruimte. Voor de warmte kun je alsnog een dekentje over hem heen doen en strak vastmaken onder het houten plankje. Zo heb ik het nog een helepoos vol kunnen houden :thumbup:
Hoop dat je wat hebt aan deze tip!
toch even gelezen en ik las over de diepte: dat ging hier goed. Tims hoofdje kwam tegen die rand aan, maar hij kon er echt niet uit hoor. (heb ook een E3, van een jaar of 6/7 oud, vind het absoluut geen diep model)
Ik had trouwens dat plankje erin omdat de stof geen steun geeft en je kindje het liefst nog op iets stevigs moet liggen
Miranda, wat jij omschrijft gerken ik helemaal niett… De wagen kan je weer als zitting gebruiken door het hangmatje wat je nu ziet in te ritsen/klikken. Geen losse onderdelen dus, alleen het nestje dat je los in de hangmat schuift.
we gaan eens kijken van de week. We hebben voor in het nestje een inlegger gehad van een oude phil and teds en gaan eens kijken of die ook zo in de wagen kan…