Hallo allemaal
Zijn vast mensen die ook een buzz hebben hier , hebben jullie die dure buzz parasol of hebben jullie er wat op gevonden dat je ook die universele kan gebruiken?
Ben heel benieuwd
Groeten loes
helaas de dure parasol :?
we hebben gekeken, maar niets anders past.
dus ben bang dat het die dure wordt.
wij hebben de universele… hij past er wel op, maar je moet m er elke keer af halen als je de kinderwagen wil inklappen, omdat je de parasol aan het onderstel zelf moet vastmaken.
Wij hebben de dure, die van bebe comfort en de houder van de buzz. Schijnbaar kon dit niet anders is ons verteld. Met de goedkope zag ik ook nog geen oplossing.
Koop in ieder geval niet de universele van prenatal! Hebben wij ook en het is een verschrikkelijk ding :wall: . Hij is te slap en je kon hem daardoor niet in de gewenste stand buigen waardoor hij telkens naar beneden zakte.
ik heb de dure quinny parasol…wat een fijn ding zeg!! en vooral geen gehannes van afzakkende klemmetjes!
@Miepel wrote:
Koop in ieder geval niet de universele van prenatal! Hebben wij ook en het is een verschrikkelijk ding :wall: . Hij is te slap en je kon hem daardoor niet in de gewenste stand buigen waardoor hij telkens naar beneden zakte.
INDERDAAD :evil: die heb ik 10 minuten na aankoop/gebruik in de dichtstbijzijnde prullenbak gesmeten!! Wat een onding!
misschien raar…maar ik heb de bugaboo-parasol op mijn buzz 8)
Die heeft ook een klem voor platte buizen, en het solletje zelf is minder tuttig als die van bebecomfort (iets kleiner en strakker zeg maar)
De bugaboo parasol heeft aan de binnenkant ook een zilveren UV-laag én hij is in meerdere kleuren verkrijgbaar (al heb ik gewoon een zwarte)
hij is wel duur…40 euri
mayo, kan je die dan ook gewoon aan de duwstang vast klemmen? Ik vind die van bebe comfort ook erg tuttig ja en alleen in zwart, de pootjes schieten ook al los, maar verder is ie wel fijn. En deze was ook best prijzig hoor! Misschien toch eens die van bugaboo kijken.
Nou heb wel een uni gekocht en idd zoals hier al werd gezegt op het onderstel dan maar eraf als hij wordt ingeklapt doe liever andere dingen met het geld , wat een klopperij zeg …
Dus hier het probleem opgelost
Wieniex, ik heb 'm aan de grote platte duwstang zitten, aan het onderste deel (Isa ligt nog in de dreamy)
hij buigt niet zo makkelijk van links naar rechts, dus ik moet hem best vaak aan de andere kant vast maken.
hij is verkrijgbaar in alle kleuren van bugaboo :thumbup:
Had al erders gepost, hier nog maar eens:
Daar kan wel een universele op; die van de prenatal! Heb ik ook gedaan, gaat prima! :thumbup: Moet je 'm alleen wel op het kleine ronde buisje vastzetten. Buzz staat nu op kdv (met de kids) zal later wel een foto maken. Ben je voor een paar € klaar!
En de pics:
zooo…daar was ik dus niet opgekomen hè :wall:
(dat scheelt inderdaad nogal in de kosten!)
Wij hebben m zoals crien het heeft inderdaad… werd ons toen trouwens ook zo geadviseerd bij de prenatal!
@Vicky wrote:
Wij hebben m zoals crien het heeft inderdaad… werd ons toen trouwens ook zo geadviseerd bij de prenatal!
Wat grappig! Ben ik toch slimmer dan ik zelf dacht 8) Zo zijn ze wel bij prenatal vind ik, ze proberen JOU te helpen ipv dure spullen te verkopen (zoals bij sommige andere -dump-zaken :roll: Dáár zien ze mij dus never-nooit meer! :evil: )
He, zo kon het dus ook :wall:
Vind die dure ding maar tegenvallen op onze buzz.
Hij buigt makkelijk om, is dat normaal?
Ik heb de maxicosi Mura, daar werd ook bij gezegd dat er alleen maar die dure op kunnen, maar ik heb vorige week een parasol bij de Hema gekocht en die doet t super! En voor die €8,95 kan ik 4 nieuwe kopen (als ie onverhoopt kapot zou gaan…)
Groetjes mvmike