Oplader van babyfoon is kapot HELP!

Kom er net achter dat de oplader van m’n babyfoon kapot is…en de batterij is leeg.



Het is zo’n digitale van Prenatal (op het plaatje is hij van Alecto, maar die heeft dezelfde oplader)



Ik heb al gezocht op internet, maar kan nergens vinden of ik alleen een oplader kan aanschaffen.



Kan iemand mij helpen?

heb toevallig een maand geleden zo’n babyfoon gekocht bij de blokker.

Waaom bel je daar niet eens heen misschien hebben hun wel een nummer wat je kan bellen.

of evt. de fabrikant, heb zelf al de doos weg gegooit anders had ik wel even voor je willen kijken

Wat je kan doen is de Handyman bellen. Misschien kunnen zij aan een oplader komen.

Ik heb Alecto een mail gestuurd en kreeg een adres welke ze los verkocht… Ik heb hetzelfde gehad, maar een handige collega bij mijn vader op het werk heeft hem gemaakt. Mocht wat kosten aan manuren, maar goed :mrgreen: Hij werkt weer!!



Mocht het niet lukken, geef maar een gil, dan spit ik “even” mijn mailtjes door…

Er zitten gewoon oplaadbare batterijen in, dus je kan ze ook gewoon los opladen!

ja hoor, je kunt losse opladers bestellen. Wij hebben er boven en beneden eentje staan.



Ik pb je even een adresje waar dat kan, even een mailtje naar die leverancier sturen en je hebt snel antwoord over hoe en wat.

Heb mail gevonden :mrgreen: gegevens per PB!



Geachte familie ,



Het onderdeel lader DBX-88/85 is te bestellen via (zie mail PB, en telefoonnummer (zie PB)



Vermeld uw volledige adres gegevens

Prijs per stuk babyunit € 8.00

Prijs per stuk ouderunit €14.95 Verzendkosten € 5.75

Alles exclusief btw



Heeft u nog vragen of opmerkingen neem svp contact op via onderstaand telefoonnummer of e-mail adres.



Met vriendelijke groet, Dick van Tiel

inderdaad je kunt er ook gewone normale oplaadbare batterijen indoen… als je die in huis hebt is dat een stuk goedkopere oplossing dan een nieuwe lader kopen :wink:

Ik heb geen oplaadbare batterijen in huis jammer genoeg, dus manlief is ze nu aan het halen.



Heel erg bedankt allemaal! (ook de pb’s :wink: ) Ik ga straks 2 van die dingen bestellen.



Thanks!!!

Niet als de oplader kapot is EN de batterij leeg is :mrgreen: Dan ben je al wel op de helft, dat klopt!



Goed lezen :wink:

@rhode wrote:

Ik heb geen oplaadbare batterijen in huis jammer genoeg, dus manlief is ze nu aan het halen.



Heel erg bedankt allemaal! (ook de pb’s :wink: ) Ik ga straks 2 van die dingen bestellen.



Thanks!!!




Maar die oplaadbare batterijen zitten in je babyfoon, alleen die zijn leeg, maar die kun je wel opladen in een gewone batterijlader!

Wij hebben een Philips babyfoon en onze oplader is ook kapot. Nu is mijn man op het lumineuze idee gekomen om het draadje/stekkertje van de andere babyfoon (die op het kamertje van Anna staat) overdag te gebruiken in de oplader, zodat het andere deel overdag kan opladen. 's Avonds gaat het stekkertje terug naar Anna’s slaapkamer en dan is de afluister-babyfoon voldoende opgeladen voor de rest van de avond/nacht.

Misschien is dit ook een optie voor jullie babyfoon? (weet niet of de stekkertjes matchen…)



P.S. Begrijpen jullie uberhaupt wat ik bedoel??? Als ik het teruglees, klinkt het nogal vreemd…

volgens mij zit er geen stekkertje in de oplader van de alecto dbx bladibla(** loopt nu naar laadstation om te kijken)



nope… is gewoon een vaste draad… dus die tip werkt ook nie :shifty:

@rhode wrote:

Kom er net achter dat de oplader van m’n babyfoon kapot is…en de batterij is leeg.



Het is zo’n digitale van Prenatal (op het plaatje is hij van Alecto, maar die heeft dezelfde oplader)



Ik heb al gezocht op internet, maar kan nergens vinden of ik alleen een oplader kan aanschaffen.



Kan iemand mij helpen?




ik had nog een oude van de prenatal… kreeg daar een nieuwe accu voor… kunnen ze gewoon bestellen hoor